Varför kom han mitt i natten?
Jag var i Stockholm på besök i lördags och en man började skriva på en dejtingapp.
Han ville ses nästa vecka skrev han först men när jag skrev att jag var på besök bara och åker hem på söndag så ville han ses samma kväll. Och jag var ju självklart på eftersom han var väldigt snygg.
Han frågade hur kvällen gick och då var jag med tjejkompisar på klubb.
Han undrade vem som flörtade med mig och skrev att ingen ska våga röra mig. Jag fattade att han skämtade för ingen kan väl bli svartsjuk över någon man aldrig har träffat.
Vi skriver lite fram och tillbaka. Och när klubben stänger 3 så skriver han att han vill ses. Jag frågar vad han vill hitta på. Han skriver att han vill hälsa på mig innan jag åker hem. Han undrar vart hotellet ligger. Jag berättar det så han åker dit skriver han och väntar i sin bil.
När jag kommer dit skriver han att jag ska gå till höger om entrén. Han hade ju parkerat bilen så diskret. Han kommer ut ur bilen och vi står och pratar. Han tycker det är kallt och frågar om vi kan gå in i bilen så vi gör det.
I bilen ställer han mig en miljon frågor.
Hur många relationer jag har haft i mitt liv. Om jag röker. Om jag snusar. Om jag brukar resa. Hur många killar jag har träffat sen jag kom till Stockholm. Och om receptionen på hotellet är bemannat.
Han säger att han inte bor själv. Jag frågar om han har fru och barn han skrattar och säger att han inte har det.
Jag upplever honom som lite blyg / tillbakadragen.
Jag frågar honom om jag får ta på hans hand. Han säger att det går bra så vi håller varandras hand.
Jag frågar honom om han vill följa med till hotellet. Han satt och funderade och jag upplevde det först som att han ville men sen började han vackla och säger att klockan är mycket och att han är trött. Jag tjatade lite på honom och sa kom igen flera gånger men han ville inte.
Innan jag går ut ur bilen säger han att jag får höra av mig när jag är tillbaka till Stockholm igen. Och att han skickar sin Snapchat till mig i appen.
Jag går in till hotellet och står där. Han åker iväg efter några minuter.
Dagen efter skriver jag och hoppas att han kom hem ordentligt. Han skriver att jag är så söt och att han var på väg att somna på vägen hem så han stannade vid en mack och käkade.
Jag skriver att han kunde ju ha sovit hos mig så han slapp köra så sent. Han skriver att jag har rätt och undrar när jag åker hem. Jag skriver när jag åker hem och han skriver trevlig resa. Sen var det inget mer med det.
Men vad gick snett egentligen?
Träffar man någon mitt i natten då vill man väl ligga? Eller har jag fel? Varför kom han ens? Han kanske backade han när jag sa att hotellet var bemannat? Han kanske blev för nervös?
Eller hade det med mig att göra? Men han visste ju redan hur jag såg ut. Jag hade ju nytagna bilder på min profil.
Vad tror ni?