Inlägg från: Anonym (FYI) |Visa alla inlägg
  • Anonym (FYI)

Mannen hade tinder

Jag kanske är trög men vad betyder smset?

Anonym (Sårad) skrev 2026-04-26 22:32:49 följande:

Nu skickade han sms .

"Älskling luktade gott. Min favorit parfym"
    Rynkar på näsan

Det gör så ont. Jag ska på intervju imorgon. Hur ska det ens gå. Kommer se för jävlig ut och inte vara mig själv. 
    Hur kan man säga man älskar någon, pussa, hålla om och vara så kärleksfull sen samtidigt skriva med andra?
    Jag vet inte om han legat med någon men skriva för mig är nästan värre än själva fysik otrohet. För så här byggs tycke och känslor till

• Anonym (FYI)

Varför läser en vuxen man läxor?

• Anonym (FYI)
    Anonym (Sårad) skrev 2026-04-27 17:17:47 följande:
    Efter att jag tog nyckeln så skickade han smset till mig om att jag luktade gott och hade hans favorit parfym på mig
    Vilken goddag-yxskaft-grej att skriva.
  • Anonym (FYI)
    Anonym (Sårad) skrev 2026-04-27 17:19:12 följande:
    Jadu. Vad är felet med det? Vad är felet med att utvecklas?
    Han läser till läkare efter att ha jobbat som tulltjänsteman flera år. Finns väl ingen åldersgräns på att läsa vidare...?
    Väldigt märklig kommentar.
    På högskolan har man inte läxor. Inte heller bör man använda sig av AI om man faktiskt vill utvecklas.
  • Anonym (FYI)
    Anonym (Sårad) skrev 2026-04-27 17:21:58 följande:
    Jag vet inte . Vet inte vad jag ska göra helt ärligt...Just nu behöver jag space och vara själv ett tag utan kontakt alls. Men vet inte hur länge.
    Han vill ses och prata ut snart. Men är inte redo än eller snart. Tänker inte klart nu 
    Vad ska ni prata ut om? Att han ljuger för dug och knullat andra?
    Finns det nån spinn i världen som kan förklara det beteendet på ett sätt som får dig att må bättre?

Du var stark och bröt snyggt. Låt inte honom tranpa mer på dig nu.
  • Anonym (FYI)
    Anonym (M) skrev 2026-04-27 17:44:23 följande:
    Al/Kl kan vara till stor hjälp, men mam ska vara källkritisk. 
    Det är väl just för att man har svårt att tänka självständigt man använder det till att börja med? Lose-lose.
  • Anonym (FYI)

Jag tror också det var då han kom på att han lunde leka runt och då han började göra det.

Anonym (F) skrev 2026-04-28 16:32:05 följande:

Ja det finns ju ett talesätt: "Säg mig vem du umgås med så ska jag säga dig vem du är". Hans kompisar verkar inte vara så stabila.

Om de säger att det är O.K. att köra andra tjejer bredvid den som man är i förhållande med, så kan han bli påverkad. 

Men det värsta är vad han själv gör ändå. 

Det där stilskiftet för ett år sedan är intressant. Undrar om han upptäckte sin dragningskraft på tjejer i och med det? Ser bra ut, är vältränad och är läkarstudent...Det vill till att en sådan person har en egen moral som håller, när det gäller förhållandet till partnen!  

Han kanske inte är mogen för ett seriöst förhållande? Vill leka runt lite också. Och festa med grabbarna. 

Frågan är hur du kommer att ha det i en sådan situation.

• Anonym (FYI)
    Anonym (Sårad) skrev 2026-04-29 21:37:53 följande:

Han ringde innan kl 20. Missade samtalet..
    Jag ringde upp nyss. Dum som jag är.... han svarade inte

Så viktig var du.
  • Anonym (FYI)
    Anonym (M) skrev 2026-05-01 19:16:15 följande:
    Helt ärligt låter du rätt omogen för att vara över 33.  Du blir sur för att han fortfarande är i Malmö. 
    Konstigt att hon blir arg när han inte prioriterar henne med mötet efter vad han gjort?
    Ser inte det omogna i det.
  • Anonym (FYI)
    Anonym (M) skrev 2026-05-01 20:51:01 följande:
    Det är omoget och bli sur för att han inte åkt från Malmö ännu. 
    Varför är det omoget att bli sur när han bryter en överenskommelse? Vi pratar inte om att sura för att han är sen i allmänhet utan att han inte prioriterar att göra det han sagt när de ska prata ut.
  • Anonym (FYI)
    Anonym (M) skrev 2026-05-01 21:07:42 följande:
    Har hade inte brutit någon överenskommelse då. Kanske fortfarande inte har det. 
    ?
Svar på tråden Mannen hade tinder