Tips på bra restauranger i Sundsvall sökes!
Jag är öppen för alla förslag förutom pizzerier och jag blir extra glad om det är en prisvärt och inte allt för dyrt ställe

Okej, ingen som är ute på FL idag, som vet?
Det har ju bara gått tre minuter :P
Hm... Har svårt att komma på någon billigare, som fortfarande har bra kvalitet. rör mig mest bland restaurangerna i centrum och de är inte så billiga.
Biteline, en amerikansk restaurang som har panpizzor, hamburgare och tacobuffé för inte allt för dyra penningar. Är absolut inte att jämföra med en vanlig pizzeria, även fast det låter så
hmm.... vet inte om den ligger kvar men det ligger en steak-restaurang ganska nära centrum.... vad kan den heta tro? De har jättegoda kötträtter.
Pejgan:
Kan de vara Stekhuset du tänker på...
http://www.stekhuset.se/
japp den är det!
älskade deras mat speciellt förtjust i att de har RIKTIG barnmat
(= oxfile i barnportion)
Men undvik Källarkrogen! Hatar det stället! Har god mat med uselt kundbemötande, har blivit sittande där jättelänge utan mat trots att det är lite folk en gång. När deväl kommer fick jag fel mat, och då blir _de_ sur!
Och på luncherna, sigh... Då har de bröd och pizzasallad som går runt på restaurangen. har man otur hinner man knappt ta bröd innan de kommer och tar korgen vidare till nästa bord.
Norrlandskällaren däremot är ganska prisvärd, bra och mysig, lite lite rätter dock...
Är det någon fler som sitter inne med fler tips?