• FaRieTaLe

Målarfärg och tapeter från Rusta.

Undrar om någon köpt målarfärg och tapeter på Rusta och om det är bra grejer?

• Svar på tråden Målarfärg och tapeter från Rusta.
  • angelcry

Vi köpte Vinyl tapeten Salina som vi har i sovrummet på rusta och den finns även i andra butiker fast mycket dyrare. Min syster har rustas billigare tapeter och dom funkar utmärkt.

• pruppa

har köpt tapeter till vardagsrummet o köket från rusta, o va samma serie som sammtidigt fanns på coop!!!

• Lejra

vi målade om vardagsrummet med färg från rusta... å resultatet blev okej. Men sen köpte vi märkesfärg till sovrummet å kommer nog fortsätta göra det pågrund av att den dyrare färgen var lättare att jobba med å täckte bättre!

• musli

rustas färger funkar bra och ÖB's också...

//heavy metal-mamma...
  • cjn

Har rustas tapeter i vårt biorum, är väldigt nöjda

• Monsa

Det enda med dom fägerna är att dom brukar vara matta och då är dom väääldigt känsliga för alla slags beröring.
    Vi har tyvärr med målat med en matt färg nu i v-rummet och jag trodde kanske det skulle funka men vi får kanske göra om det.
    Minst glans 7 ska man ha på en innervägg.

Tapeterna har jag hört olika om men en tjej jag känner satte upp en för ett tag sen och det gick bra och ser bra ut med!

• Sputtan

Har köpt målarfärg till vardagsrummet. Märker ingen skillnad jämfört med "märkes-färg"

• FaRieTaLe

Japp, det får bli Rusta eller ÖB då! Tack snälla alla för era svar!

• Monsa

Tänk bara på att färgen är matt, det är alltså inte glans 7 på den som det bör vara, det går inte torka på väggen och tavlor och allt som kan lämna märken gör det direkt.

• snöret06

köpte tapeter till hall och vardagsrum där,enkla att tapetsera med och snygga att se på. Köpte dyra tapeter till sovrummet och de var jättesvåra att tapetsera och då blev ju inte resultatet så bra, så jag/ vi borde köpt tapeter från rusta till sovrummet oxå...

• sofieplopp

Vi håller precis på att tapetsera vardagsrummet med tapeter från Rusta och det blir superbra Skitsnygg grön färg!

Svar på tråden Målarfärg och tapeter från Rusta.