• vindaloos

Ett bra syskrin?

Ja är det någon som kan hjälpa mig att hitta ett bra syskrin.
    Jag vill ha ett skrin som är lätt att bära med sig, men det skall rymma allt det jag vill ha med, det får inte vara nån liten draglåda eller så. Saxar, resårband, dragkedjor trådrullar o spolar o nålar, det skall finnas bra med utrymme.
    Köpte ett i trä häromdagen med ett stort fack och två små lådor på men en av lådorna var sprucken och det kändes som lite B:kvalité...

• Svar på tråden Ett bra syskrin?
  • Lola Jämtland

Kolla efter såna där lådor man kan ha verktyg o sånt i.

• vindaloos

Ja det är väl sista utvägen har jag tänkt...De är ju inte så fina om man säger så
    Jag ville ha tag i nåt som var avsett för just sygrejjor och de brukar ju vara lite skönare för ögat
    men tack ändå för tipset...

• Tildamamman

Om du går in på någon pärlsait eller likande tror jag att du kan hitta de som är lite finare. Claes Ohlsson och likande brukar ha lite förvaring av småprya också...

• vindaloos

Tack för tipsen men nu har jag fått tag i ett riktigt syskrin på bauhaus. Ett från curver.
    Har inte fått det ännu men sett det på bild. Man har tur ibland som har släktingar som vänder hemåt under påsk som kan handla åt en

• Tildamamman

var det menat som syskrin eller var det en bra modell på förvaring du hittade??

Själv söker jag ständigt bra förvaring till småplock en tycks ju aldrig hitta det perfekta

• vindaloos

Det skall tydligen vara pinnar för trådrulla ro så där i också.

• vindaloos

Glömde säga att de hittade det på Bauhaus...

• Ankis71

Sånt har jag!
    När jag började läsa tråden tänkte jag tipsa om ett sånt.
    Jättebra!
    FAst jag tror mitt är köpt på Maxi..

• Ankis71

Sånt har jag!
    När jag började läsa tråden tänkte jag tipsa om ett sånt.
    Jättebra!
    FAst jag tror mitt är köpt på Maxi..

Svar på tråden Ett bra syskrin?