Känner mig så jävla less på...ja..livet...just nu.
Faaan, sitter å lipar nu. Känner mig så less, ångestfylld, arg, uttråkad, ledsen. Allt i en salig röra.
Har haft (har?) depression och framför allt ångesttankar. Är mammaledig och mannen jobbar heltid. Och då menar jag HELtid! Han brukar börja vid kl.7 och kommar han hem före kl. 17 får man var glad!
Jag gillar inte den person jag blivit.. Jag orkar inte städa och hålla efter, lusten finns inte ens! Det kommer ju ändå ingen och hälsar på.. förutom mina föräldrar typ.
Älskar ju våra 2 barn så mycket, men jag orkar (vill inte?) hitta på en massa saker med dem dag ut och dag in. Inte när jag mår så här vill säga.
Och jag måste ju vara störd på nåt sätt? I veckan satt mannen och jag för att äta lunch. Vår lunch var klar lite innan vårt äldsta barns. Min man tyckte det kändes lite hemskt att sitta och smaska innan barnet ätit. Men jag kände inget större samvetstyngd för det. Jag var hungrig som en varg och lillan hade ätit lite innan. Men herre gud, varför reagerade inte jag starkare för? Är jag så jä*la självisk, eller vad? Anser mig ju inte vara det i vanliga fall.
Och inte får man njuta av god mat och godis etc, nää, det är man ju för tjock för. Vill ju se hyfsad ut i vår och sommar är det tänkt..
Kan inte komma på så mycket att se fram emot egentligen. (förutom barnens framsteg)
Känner mig bara spänd och nedtyngd. Fattar inte vad som är meningen riktigt?!
Längtar efter en avspänd livsglädje, med passion. Jag vill känna ren glädje och tacksamhet.
Vad ska jag hitta på för att bryta detta?