Scrapbooking2!
En fråga från en som nyligem börjat ,ed scrapbooking:
Ni pratar om fonter...vad är det??
En fråga från en som nyligem börjat ,ed scrapbooking:
Ni pratar om fonter...vad är det??
Här är en till som börjat scrappa. Har inte hållit på så länge men tycker det är så himla roligt!!
Just nu håller jag på med sonens album. Har beställt lite grejor från USA och de kommer nog nu i veckan. Hoppas de inte fastnar i tulle bara ...
I Lund ligger en affär som heter "Sandströms i Lund" och ligger på Stora Gråbrödersgatan. Jag vet inte hu pass väl du känner till Lund men det ligger nästan precis mittemot Mamique. I närheten av Juridicum.
På sandstöms har de faktiskt lite allt möjligt till scrapbooking: papper, stickers, öljetter, band, klister, m.m.
Har satt in några LO:s som jag gjort. Är ny på det här med scrapbooking så det blir inget avancerat!
Ursäkta att bilderna blev så mörka. Tog de med vår digitala videokamera så det blir inte världens bästa kvalité
Jag har lagt in några nya LO:s.
Jag är verkligen fast i scrappandet!
Sussieb
Har du beställt från önskefoto tidigare? Jag har nämligen gjort det och det var ingen bra kvalite på bilderna.
Väntar med spänning på sakerna jag beställde från USA. De borde komma den här veckan...om de inte har fastat i tullen!!
Vi får väl se...
babycup.com tror jag det hette. Det är ganska dyrt för det är speciella papper typ nalle puh, peter rabbit, precious moment m.m.
Sorry!!
babycupboard.com ska det vara!!!
Jipiiee!! Nu har det jag beställde från USA kommit. De var och lämnade paketet här hemma idag
Är jättenöjd! Och det blev ingen tullavgift.
Joanna:
Jag beställde från babycupboard.com
Det var inte så billigt att beställa därifrån men jag blev förälskad i deras papper. Det var Nalle Puh, Peter Rabbit Suzy´s zoo m.m.
Tror faktiskt att frakten kostade mer än vad jag beställde för men jag var bara tvungen att ha de papperna...
Har haft en liten paus i scrappandet men nu är jag igång igen!
Har lagt in två nya LO:s i GB. Inte världens bästa kvalité på bilderna men ngt ser man väl ändå!
Ha en trevlig kväll!
Aprilkotten:
Japp, jag har beställt därifrån. Frakten är ganska dyr men jag blev helt förälskad i deras grejor så jag var bara tvungen att ha lite saker
Vill man beställa ifrån de måste man först registrera sig /skaffa ett konto på deras hemsida sen måste man om man och bor i Europa, e-posta vad det är man önskar köpa. Efter det skickar de ett mail med hur man ska gå tillväga för att handla.
Är det ngt mer du undrar så fråga på!
Skulle behöva en 12x12 3-ringspärm men det är ganska dyrt att köpa en sådan!
Har sett en länk till hur man själv kan göra en pärm...Är det ngn som har den???
Och är det ngn som gjort i sin egen pärm?? Vad använde ni för tjock kartong?
Hoppas ngn kan hjälpa...annars får jag väl köpa den ändå.
Tack Lamilla!!
Behöver någon som förklarar för mig!!
Chalks
embossing
Vad är det??