Scrapbooking2!
Okej... mitt absolut första försök till scrapbooking finns nu i mitt bildgalleri. Det här är ju helkul!!!
Med lite träning så kanske man blir duktig till slut också
Okej... mitt absolut första försök till scrapbooking finns nu i mitt bildgalleri. Det här är ju helkul!!!
Med lite träning så kanske man blir duktig till slut också
Nej, jag har skrivit ut från datorn.
Tack för komplimangerna!!! Jag har börjat på nästa sida men den tar lite tid
Nu har jag gjort ännu en sida i sonens scrapbook om förra förskolan
Kom gärna med ris eller ros och påpeka gärna om det är något ni tycker inte är så bra
Så har jag då åstadkommit ytterligare ett uppslag i Colins scrapbook om hans förra förskola.
Jag har valt att inte köpa massa dyra, tjusiga papper eftersom jag hade tänkt att jag skulle öva mig på denna och dessutom är det kort som jag fått från förskolan och de är inte så superbra kvalitet.
Nästa projekt blir lite mer avancerat och med bilder som är bättre!! *längtar*
Bambigirl:
Nej, det var ingen slump utan alldeles genomtänkt med tröjans färg
Känns underbart att du lade märke till det
TACK!!!
Även om jag vet att den pedofilen aldrig skulle kunna skada mitt barn i verkliga livet så skulle jag INTE vilja att någon ens tänkte på mitt barn på det sättet och därför undviker jag helt att sätta ut bilder där de är helt nakna. Naturligt för oss men det spelar ingen roll för det finns sjuka människor där ute...
Jag har gjort en till sida!!
Jag är helt fast!! Jag tänker på scrapbooking nästan hela tiden. Funderar över nya idéer och LO och vilka färger jag ska ha på nästa sida tillsammans med vilka kort och vilket tema ska jag ta?? *s*
Jag är beroende!!!
bambi... har inte du dina scrapbooksLO ute nånstans så man kan få kika
Me så nyfiken
En ny, enkel LO finns i galleriet.
Hihihi, nää precis!!