Inlägg från: Sussieb |Visa alla inlägg
  • Sussieb

Scrapbooking2!

Vart är det billigast att beställa papper ifrån i sverige?

• Sussieb

En fråga.....
    Om ni framkallar digitalfoton, vart framkallar ni och vad kostar det????
    Ska just börja scrappa Sebastians första år och det finns många bilder....
    Har redan fått tipset att bilderna ska vara matta....
    Några fler tips?

• Sussieb

tack för tipsen, jag kommer beställa mina bilder från önskefoto, bra pris och så går det att välja och göra dem sv också.....

• Sussieb

Då har jag varit på mitt första kurstilfälle!
    Oj såååååå kul!!!

Kolla in Thérèses sida, det är hos henne jag går kursen, hon importerar själv saker som hon säljer till bra pris.....
    www.happyscrapping.se/

• Sussieb

Tänk va biten man kan bli av en hobby....
    Längtar redan till tisdag nästa vecka, då ska jag på andra gången i kursen... ( www.happyscrapping.se )
    Evt så går jag dit redan i morgon för då har hon öppet mellan 10-18 så kan man sitta där och scrappa man får låna verktyg.
    Hon tar hem saker själv från Canada så är det något ni saknar eller letar efter så hör av er till henne så brukar hon göra allt för att fixa fram det man behöver. Om man bor i närheten så kan man komma förbi lokalen i Sundbyberg efter överenskomelse......
    Ska på mitt första maratonscrap det den 20 november!!!!

• Sussieb

Mamsen Mia
    Jag går på scrapping kurs hos Therese hon håller till i Sundbyberg så det är ju inte så långt ifrån dig.
    www.happyscrapping.se

• Sussieb

Så nu är min första LO klar den finns på min sida. Titta gärna förbi och tala om vad ni tycker!
    Igår på kursen (www.happyscrapping.se) han jag börja på näsat Lo, och så köpte jag en skärmaskin så jag satt ända till 1 och fixade var så inspererad.....

• Sussieb

Så nu har jag scanat min första LO, dessa bilder vart bättre än den fotograferade. Kom gärna förbi och titta......

• Sussieb

sambima
    Bokstäverna är gjorda med mall... Först det översta lagret sedan klipte jag ut alla bokstäver sedan klistrade det på lager två och klippte en lagom stor kant.

Ja scanner gör stor skillnad.....
    Och det var inte svårt att fixa ihop dem sen i photoshop....

• Sussieb

Hannie Blommorna längst upp i LO är knappar från memory mates som jag köpt av Therese hon som håller i kursen ( www.happyscrapping.se ), blomman längst ner på höger sida och alla blad är vellumstickers från Stickopotamus även dem köpta där.....
    Tack, är snart klar med nästa (nr2)...... Medelar då.....

Svar på tråden Scrapbooking2!