Scrapbooking2!
Tror att den andra tråden blir stängd för svar idag, så jag startar en ny här!
Länk till gamla tråden: www.familjeliv.se/Forum-5-67/m461913.html
Scrappa vidare!
Tror att den andra tråden blir stängd för svar idag, så jag startar en ny här!
Länk till gamla tråden: www.familjeliv.se/Forum-5-67/m461913.html
Scrappa vidare!
Tack för de svenska shop-adresserna. Tror nog man tjänar på att handla från usa om man handlar mkt, men jag har bara råd att handla lite... Snart kan jag åka från jobbet och börja fundera över nya scrapsidor.
Jaha! *dum* Var hittar jag enkelfärgade papper på denna sida, har letat, men bara hittat mönstrade papper där...?
Oh, nu hittade jag där man köper papprena ett och ett. De flesta seten var slut. Ungefär hur lång tid brukar det ta innan paketet kommer?
Tack för ditt tålamod sambima!
Jag tror inte det blir dyrare än att handla från scrappamera.se. Där var jag tvungen att handla för minst 150 och det var ju ingenting där. Här kostar ett papper ca 2,8 mot minst 4,50 på scrappamera...
Nu ska jag lämna jobbet och surfa scrapping hela kvällen.
Sambima: Du har förmodligen gjort mig pank!!!
Vad fina de är garfield!!!
Vad betyder egentligen LO?
Jag handlade papper för 175 kr och sen kommer ju frakten på det, vad brukar den gå på sambima?
Nej, snarare kanske 30 st... För 175 SEK... Sen köpte jag en limpenna och nån sån piercing grej, men annars bara papper...
Nej, inga direkt mönstrade men några vellum och några som hette nåt med wash, lite skrynklade och med lite mönster i färgen liksom. Men mest helt enkla enfärgade. Jag gör (ok, de få jag gjort) min LO (tihi) på svart bakgrundspapper med dekorationer runt omkring, så jag har hittills inte täckt nån sida helt med papper...
Sambima, snygga LO's förresten! Varit in och kollat två gånger nu!