Scrapbooking2!
sambina: var beställer du ifrån...Tycker alive and scrapping verkar billigare än two peas...Vet du om det kan stämma?
Är lite nojig för betalning och sådant, har det funkat bra för dig?
sambina: var beställer du ifrån...Tycker alive and scrapping verkar billigare än two peas...Vet du om det kan stämma?
Är lite nojig för betalning och sådant, har det funkat bra för dig?
garfield: Tack!
funderar på det här med att ladda hem fonter oxå...och kan man skriva ut på vellum papper i skrivaren? Vet du det kanske?
Ska till Papprika på fredag på en liten "kurs" *ser fram emot det*
Har framkallat lite kopior till dess s åjag inte behöver ha ångest att jag klipper i korten :)
hAr tänkt att beställa papper från USA( Ständigt återkommande fråga från mig... ) och har blivit rek Two peas eller alive and scrapping av er härinne...Men nu var det en som sa att det blir så dyrt med tull och allt....Hrrm, *skeptisk igen*Men pappret är å andra sidan 4 :- billigare/ark och det blir ju några kronor!
tips till ultraljudsLOs sökes...Hat 3 stora A5 bilder som ska upp på ngt fint sätt, är helt trött och oinspirerad!
När ni gör album, använder ni samma färgtema, typ som jag gör gravididtetsalbum nu, använder ni samma färger rakt igenom......?
Hrrm om jag ska ha samma färgtema i albumet så får jag nog börja om, har visserligen bara gjort två sidor, nej tre, men den första är så fin, så det får nog bli utgångspunkten...Denä r svart och röd...Så röd får nog bli genomgående tema, det passar ju båda könen oxå! Hade tänkt att välja blå, men alla andra LO s är blåa jag gör, älskar blått, så jag tänkte vara lite nytänkande...
Har hittat ett papperspaket med röda mönster som jag tänkte använda mig av. Kanske kan man göra fotoramar i vitt eller svart och lägga på...hrrm, beslutsångest!
hrrm...oki, då fortsätter jag med de papper jag har helt enkelt...Blir ju billigare så :D
Sen är det kul att prova lite olika färger...En fördel dock med samma färg är att man begränsar sig lite...Ska ta tag i ultraljudssidan nu! Lägger upp den på min sida när den är klar...Skönt att höra lite åsikter. Det är ju sant, att det inte finns något "måste"...men jag är ju inte så insatt ännu!!!
Hej hopp
Nu en till som har prblm med fonter...Hur "öppnar" jag zip filen *dum*...?
Hittar inte den när jag ska installer den.....!??!?!?!
Var det ngn som förstod :)
Hejsan hoppsan
Har nu setat och scrappat två LOs till mitt grav.album!
Det saknas dock text till UL sidan...Ska stå "MIRAKEL" under den vänstra bilden...
Finns i mitt galleri.........
Nu ska jag nog ta en kvällsuppiggande promenad!
// Jannice