Inlägg från: giz |Visa alla inlägg
  • giz

Scrapbooking2!

såg i panduro att dom hade massa sånt........är helsugen men pucko jag har inte så mycke kort på trollet fundrar skarpt på svart vita kort osv....... vill ha tips på vad jag ska köpa i första hand och vad jag behöver osv...........peta in ett medelande i inkorgen eller gb eller här.....

• giz

garfeld: hahahaha.......
    oki då har jag en liten grund att gå på iaf.......

• giz

hjälp!!!! sitter och ska beställa papper......... pucko jag då.......ska jag satsa på 30x30 eller a4?????????

• giz

tackar för tipset satt på www.scrappamera.nu och oj det blir lite dyrt jhu........fast jag bara beställer för 2 sidor så rasa det iväg........ kan ju va att jag har besluts ångest *S*

• giz

aaaaaaaa vad ska man söka på då på tradera*S*

• giz

wow villken djungel................ å jag som har världens besluts ångest... lite typ: den e söt å den ja men den å och ja den ska jag ha.......hahaha

• giz

hahahaha......nu så har jag skickat gubben att köpa svart vit film till kameran........ tycker det är såååååå snygt med svart vita kort =)

jag kommer bli total ruinerad på detta så är det ngn som har matrieal den inte använder (som om det finns en chans till det.........hör av er *S*)

• giz

*beviken giz här*
    bestälde papper från scrapamera.se
    30x30 och tänkte att det formatet ska jag ha osv osv.......snyft nu får jag skära ner det för av ngn anledning så har det blivet "kantstött" i frakten.

jaja ville bara liksom snyfta lite då

• giz

aha......... nybörjare som man är=)

• giz

jag maila henne och fick det här till svar:

"Det du kan göra är att du klagar hos posten där felet ligger men det brukar inte hända något tyvärr...

Du kan stryka pappret lätt så blir det slätt, tråkigt när det blir så...

Välkommen åter!"

jaja testar väll det annars så är jag faktiskt helnöjd=)

• giz

japps ska prova det i kväll när trollet ligger

hur får ni papprena levererade? dom här kom i en gifi-påse ni vet en sån där vaderad påse jag trode dom skulle komma levererade i ngt hårdare matrieal...........

längtar så att komma igång

• giz

ska åka in på timarii nu när pojkarna åkt till sin pappa......

har dom syra fritt papper? tänkte ifall ni har ngn koll då det ofta står ngn ovetande människa där.....

• giz

oki..... japps dom har ju massa pyssel å plock där

Svar på tråden Scrapbooking2!