Inlägg från: Tin o Trolls mamma |Visa alla inlägg
  • Tin o Trolls mamma

Scrapbooking2!

Jag går in och skriver här i tråden så att den hamnar i mina favoriter..
    Vill också börja scrappa NUUU!

Ekorren.

• Tin o Trolls mamma

Duktig garfield!! *jätteimpad* Vill också kunna göra så fint! Ska ta mig tid när jag blir gravid.. Definitivt.

Ekorren.

• Tin o Trolls mamma

*skrattar och rodnar* När jag var tonåring var qk detsamma som.. ja, ni förstår.. k*k alltså. Blev lite förvånad när jag såg att ni skulle beställa en.. *harkel*

Ekorren.

• Tin o Trolls mamma

Men, man måste väl limma fast de färgade pappren på bakgrunden så att de stannar? Blir inte de buckliga då? Eller? Åhh, vill lära mig mer!

Ekorren.

• Tin o Trolls mamma

Sambima: Syr man ihop de olika färgerna? Limmar man fast det på något mer stabilt sen eller låter man det bara vara?

Okunniga Ekorren.

• Tin o Trolls mamma

Nä, måste få tag på papper. Finns det nån butik på Gotland? Har Panduro eller Gallerix rätt papper? Var får man tag på öljetter? Måste man ha speciellt redskap för att fästa dem?

Många frågor. Ekorren.

• Tin o Trolls mamma

Hej Johanna! *vinkar glatt* Välkommen till FL! Roligare än BT, i alla fall när man redan är gift..

Kram, Ekorren Fagerlund!

• Tin o Trolls mamma

Även om man inte försöker skaffa barn.. Fast vi försöker ju iofs, men ändå! Tyvärr kom Tant Röd på besök idag.

Usch, igår beställde jag kopior på mina digitalbilder för 400:- nästan! Tänkte börja fuskscrappa lite. Nu är det bara papper och dekorationer som saknas.

Ekorren.

• Tin o Trolls mamma

VAAA? Jag beställde från Expert Digicenter som jag brukar och då kostar 100 st, en del med dubbla kopior + förstoringar nära 400. Har du adressen till Siba?

Ekorren.

• Tin o Trolls mamma

Jag måste installera ett redigeringsprogram.. Vill ha svartvita/gråskalebilder, men det går inte mitt nuvarande fotoprogram med på..

Ekorren.

Ps. Johanna, såg länken nu! Lite seg ekorre såhär på kvällskvisten. Ds.

• Tin o Trolls mamma

Åh, Vad avundsjuk jag blir. Vi har kanske 15 foton från vårt bröllop och jag är nöjd med hälften.. Om vi har fest och kyrklig välsignelse över bröllopet ska jag se till att alla har med sig kamera och är riktigt flitiga med dem!

Ekorren.

• Tin o Trolls mamma

Bra idé cattis! Fast på Gotland känner alla varann, så de vi umgås med och bjuder har inga vänner som vi inte känner..

Ska tipsa maken om det i alla fall!

Ekorren.

• Tin o Trolls mamma

Hej Tuss! Kul med fler i den här tråden..

Ekorren.

• Tin o Trolls mamma

Rusta har billiga akrylfärger just nu. 29:- för en låda med ett gäng tuber i olika färger..

Ekorren.

• Tin o Trolls mamma

garfield: Måste alla tackkort vara likadana då? Jag varierade våra med både text, lo, färg och bild. Tanken var att ingen skulle få ett likadant kort som någon annan fått. Iofs behövde jag bara göra typ 30-40 kort, men ändå.. En tanke bara..

Ekorren.

• Tin o Trolls mamma

Månsi: Papp eller en skärbräda kanske? En gammal dagstidning som är lagom tjock..

• Tin o Trolls mamma

Nu blev jag nyfiken och måste fråga.. Finns det ekorrdies?

Ekorren.

Svar på tråden Scrapbooking2!