Scrapbooking2!
Scrapbooking är när man mha fägade och mönstrade papper, stickers och annat smått och gott försöker göra kreativa fotoalbum.
Scrapbooking är när man mha fägade och mönstrade papper, stickers och annat smått och gott försöker göra kreativa fotoalbum.
Sambima:
Det blir lätt så att man beställer för mycket
Vill inte tänka på antalet kronor jag lagt ner på denna hobby...
Nej, det är farligt att räkna efter. *skratt*
Har hållt på i 3 år och lägger nog i snitt 500 kronor i månaden... Om man inte räknar med framkallningen av foton. Så det blir en och anna slant
Men jag är int beroende av något annat så de pengarna kan jag unna mig
Go Lindisen! Det blir nog inte den första beställningen
Äsch kan inte hålla mig....
Kika gärna in på min hemsida med layouter scrapbooking.brandin.info/
Kram
Tack för berömmet! Växte en hel centimeter
TAck Millface och Tin och Trolls mamma! *rodnar*
bambigirl: Var det en pappers punch kanske? En sån som stansar ut saker? *kliar mig i huvudet och tänker*
Man kan göra precis hur som helst.
Först albumet jag gjorde hade jag ett färdigt spiralalbum och klistrade in papper ovanpå.
Nu gör jag de flesta genom att använda plastfickor som jag sätter ner mina färdiga alster i.
Tjej 1975
Kanske kan svara istället?
På lifetimemoment får man inte reda på frakten innan, men man kan säkert maila dem och fråga vad det slutar på. Oftast brukar det, om man handlar en massa papper, sluta på 25 dollar typ...
Tull... Jag har handlat 50-60 gånger från USA och hamnat i tullen en gång. Så risken är ju inte så stor. Be dem skriva papper på paketet, så blir tullen inte så hög. Om man håller sig runt 400 kronor så är risken inte så stor att hamna i tullen. Vissa affärer skriver inte värdet utanpå.
twopeasinabucket.com har så att man får reda på frakten innan man är klar med beställningen.
Fråga gärna om det är något mer...