Inlägg från: lata kocken Johanna |Visa alla inlägg
  • lata kocken Johanna

Scrapbooking2!

enbart för den här tråden har jag reggat mej på FL :D

inga ungar i sikte än iallafall ;)

måste fråga - handlar ni bara från sverige?

• lata kocken Johanna

jajamen visst är det jag :)

jag la upp några få av mina kort och delar av den enda lilla scrapbook jag gjort hittills i mitt krypin...

beställde min första 12x12 bok från addicted på rea... så jag ska testa och se om det blri nå bra så fort jag fått den

• lata kocken Johanna

även om man inte är på väg att skaffa barn? ;)

men scrapbooking och stämpling är kul oavsett vad man har för teman så det är ju aldrig fel :D

satt och kollade lite här på FL förut det finns ju mängder med saker som man andrig hört om förut...

• lata kocken Johanna

ja det är den länken som jag klippte in - klicka på hundrapack så är det bara att välja :)

• lata kocken Johanna

fast man måste låta den installera ett litet program men det går fort - och har inte stört min dator iallafall

förresten - Redigerar ni bilderna innan ni framkallar dom?
    jag har gjort det ett antal gånger och vissa blir superbra andra inte riktigt lika bra men helt ok....

• lata kocken Johanna

bazzill har ett antal olika strukturer

de som är rejält linnepressade, de som bara är helt släta och ganska tunna och allt däremellan, ribbade, knöggliga etc....

www.qbaroo.com/pebblesinmypocket/
    om du inte kommer direkt till bazzill så gå in under
    *manufacturers och sen *bazzill basics paper

sen är det bara att bläddra - för man ser strukturerna väldigt bra på deras bilder :)

• lata kocken Johanna

ingen av er som haft några som helst problem med de svenska siterna???

jag har haft det med en (och flera andra med mej) - men när vi diskuterade det på BT så blev det ett jäkla liv....

• lata kocken Johanna

det stället som har två namn ;)

om du förstår vad jag menar.... väntade flera månader på restade grejer - beställde där för att få grejerna snabbt.... kändes lite ironiskt

• lata kocken Johanna

yahoogrupper är kul

jag håller på med ett minialbum till Johans brorsas lilla tjej som fyller tre och fullkomligt äääääääälskar fotoalbum

hoppas att hon kommer gilla det

la förresten upp några få kort till i mitt krypin...

Svar på tråden Scrapbooking2!