Någon som sover i bäddsoffa????
Hej!Finns det någon här som sover i bäddsoffa??Vi funderar på att köpa en så att våra barn får varsitt rum,alltså får vi ta vardagsrummet...Fler som har gjort så???
Hej!Finns det någon här som sover i bäddsoffa??Vi funderar på att köpa en så att våra barn får varsitt rum,alltså får vi ta vardagsrummet...Fler som har gjort så???
Känner ett flertal par som gjort så. Min bror och hans tjej har det så. De sover i vardagsrummet medan barnen har eget rum. Funkar perfekt hos dem!
Vet du vad dom har för bäddsoffa för man vill ju inte han en sån som bäddas ut på golvet utan som en säng med bra madrass.??
Ja, de har en sådan där en av sängarna dras ut underifrån. Förstår du vilken modell jag menar?
Kolla på IKEA, de har snygga bäddsoffor som inte är så dyra heller. Har för mig att man kan välja madrass på en del av deras modeller med.
ja vi har kollat där men den vi tycket om som verkade skön den kostade 7200kr tyckte det va lite mycket just nu...
Vill inte va negativ och krossa era planer, men jag måste bara varna lite!!! Vi sover i en bäddsoffa från IKEA pga att i vår förra lägenhet fick sängen inte plats (det var en liiiiiten lägenhet)... Det har nu gått två år och vi båda har fått ryggproblem pga bäddsoffan. Så nu ska vi köpa en bra säng istället. Tänk på ryggen, den ska du ha hela livet! Och jag lovar, det är INTE kul att ha ont!
Jaci!
Jag har just tänkt på det för i dag så sover vi i en jensen säng utformad till oss,men vi har ett litet vardagsrum så skulle vi dela av med vikvägg eller liknande så blir det trångt(kan va mysigt).jag vet inte allls vad vi ska göra men vill ha det gjort fort för barnen blir ju bara större.
Jaci!Vilken från ikea har ni??+
snäckis: Får se om detta funkar...
www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay&catalogId=10103&storeId=2&productId=43058&langId=-11&parentCats=15585*15626
Det är iaf en Beddinge Populär, fast tyget ser inte ut så som på bilden (spela roll ).. Är väl typ den billigaste de har, och om man köper en sån där man bäddar ut så kanske det är bättre för ryggen, men jag tror ändå ni ska behålla jensen sängen...
Fast jag förstår ju dilemmat med utrymmet för barnen. Vi löste det med att flytta, men det är ju ingen liten grej heller...