• NenniePennie

Låtar som gör dig glad!!

Här vill vi ha titlar på låtar som gör dig glad. Låtar som får det att rusa i kroppen och låtar som man bara sjunger till i och känner sig så lycklig!!

Jag tycker We are all the winners ;-D

• Svar på tråden Låtar som gör dig glad!!
  • A73H

Satellite med The Hooters är osannolikt bra!!! Jag har massor av såna "feel good" låtar som jag blir helt rusig av!

• Proud of Em

Sommartider med Gyllene tider! Och Tylö (California) sun!

• querer

Just nu blir jag glad av att höra love generation(är urdålig på att stava)

• Proud of Em

Oj, glömde en låt som gör mig strålande glad! The winner takes it all med ABBA! Och förstås (det mesta) med The Beatles!

• Nattviolen

The one and only med Chesney Hawkes. Då känner jag mig bäst i världen!

• A73H

Walking on sunshine - Katrina and the waves, Summer of 69 - B. Adams.... 80tals låtar över lag blir jag särskilt "skuttig" av...

• Dizzi

Instämmer med Trinity, "Here comes the sun" är definitivt en sån. Annars är Right said Freds "Deeply Dippy" en gammal favvis.

• tinna

Temple of love med BWO har jag en crush på just nu, måste spela jättehögt i bilen och vråla med Annars blir jag väldigt glad av Barbiegirl och det mesta av E-type. Mycket 90-talsmusik alltså....Låtar man blir glad av behöver inte vara det bästa inom musikväg liksom, bara man blir bubblig.....

tinna med Jakob f 03 och Alma f 05
  • Mammatillfem

Bwo med Open Door-finaste,underbaraste låten de gjort,och pigga,härliga låten Temple of Love,samt The Poodles med Night of Passion...
    Sedan blir jag ALLTID glad och mår bra av 80 talslåtar,finns så många bra att jag inte kan säga allihop..underbar musik!

Gillar även Gyllene Tider,Lena Ph,Brandos,Sator,Sabaton mm...

Älskar julmusik med,mår så bra av den,men försöker hålla mig att spela den till oktober i af...hi hi...Älskar att lyssna på musik som just jag njuter av.
    Min bror har alltid älskat musik,skivor,konserter,började i tonåren hemma,köpte mer och mer,nu har han sedan 20 år tillbaka skivaffär,först delägare,nu egen affär...Får köpa billigare förståss,plus att till födelsedagar och jul får vi alla de CD vi vill ha eller presentkort där...Toppen!

• Sweet rock N roll

Mötley crüe´s låtar får det att kittla till lite extra i magen på mig, snacka om lyckorus!

• popsnöre

radiohead-creep .. gör mej såglad.

Svar på tråden Låtar som gör dig glad!!