• riot

Bra, billig hårfärg i ljusa nyanser?

Som sagt; letar efter en bra men billig hårfärg i ljusa blonda nyanser. Avfärgat mitt hår och nu har det en härlig solblond färg med lite orange i. Ska alltså nu färga håret nån nyans mörkare, lite mer guldblond. Vill varken ha gult hår eller vitt.

Några tips ?

• Svar på tråden Bra, billig hårfärg i ljusa nyanser?
  • riot

Puffar! (Jag är inte manisk, men behöver dock råd snabbt )

• bubbli

jag brukar använda Natea(tror jag den heter!) det finns en som heter camomille,som ger skitfin färg...!! nu när du säger det tror jag att det är dags för en ny färgning,tack för påminnelsen..

• riot

bubbli- Kikade in i ditt galleri och ditt hår verkar ha en jättefin färg! Tack för tipset!

• dolcevita

Vart hittar man det märket?, håller med föregående talare om att du har jättefint hår!

• bubbli

haha,mitt hår e ju missfärgat av silverschampo..

*ett tips är att gå till Åhlens (tex!) och leta upp Garnier Natea färg: camomille,
    *sedan kletar ni i det,låter det verka....
    *sedan skiter ni i att klippa er på sisådär ett par år så att håret blir sådär härligt poröst,
    *sedan kletar ni in tonvis med silverschampo,
    *låt verka ett halvår med förhoppning om att kanske äntligen få se ut som viccan silvstedt i *pallet,
    *tvätta ur och konstatera en häääärlig alg-grön nyans(blandat med en del lila partier!)
    *börja gråta och ge upp.

• Tildalina

*hahah* Roligt inlägg!
    Jag tycker också ditt hår ser fint ut i alla fall Har du använt silvershampoo för mycket menar du? Jag använder det ca en gång var fjortonde dag, det är inte för mycket eller? *OROLIG*

• bubbli

nope..jag använde det typ varje gång jag tvättade håret..blev skitabra..*ironi*

• Malwa

Vad är silvershampoo?
    jag gillar swartskorpf country colour nr 20 annars ger en gyllenblond färg kostar ca 60kr på ica eller coop

Svar på tråden Bra, billig hårfärg i ljusa nyanser?