• Livia2

Ofattbart ++++!!! skulle starta IVF på torsdag!!

Mirakel kan ske!!!
    Efter 2 års kämpande med väntan på mens, ägglossningar, provsvar och diverse behandlingar så verkar vi vänta barn!! Mot alla odds!! Jag har gjort 4 grav.test och de visar alla samma sak!!!
    Efter utredningar då det visat sig att jag har låga hormonvärden och aldrig någon påvisad naturlig ÄL och min man har få och slöa spemier så var enligt läkarna vårt enda alternativ IVF med icsi, den avancerade metoden.
    Vi skulle påbörja behandlingen nu på torsdag med sprayning!!

Jag hade så ömma bröst förra veckan och hoppades på ÄL och påvisade det ett par dagar.Överlycklig blev jag då jag bara påvisat ÄL med pergo!! sen fick en känsla inom mig att göra ett grav.test och det visade +!!!

Mensen jag fick för 2 veckor sen var jätteklen och konstig, var då orolig att ej få starta sprayningen som planerat men hade inte en tanke på att de blödningarna skulle vara tecken på graviditet!!

Hoppas jag kan sprida glädje och hopp till er alla som kämpar!! Mirakel kan ske!!Ge aldrig upp!!

• Svar på tråden Ofattbart ++++!!! skulle starta IVF på torsdag!!
  • mysen71

Grattis till plusset

*Mysen v.16*
  • Meeri K

Jaa, och en och en halv vecka efter att vi fått + så fick vi brev från våran gyn om att vi var välkomna att göra ivf i april Så efter att ha försökt i 9 år och aldrig lyckats bli gravid trots 13 hormonbehandlingar, så blev vi gravida helt utan hjälp Så mirakel KAN ske

GRATTIS!!!

• Livia2

Grattis MeeriG!! Ja, det är så otroligt!! Läskigt som i vårt fall att vi skulle börja behandlingen bara en vecka efter att vi testade++++!!!
    Tack för era grattishälsningar!!

• sira

Grattis! Alltid lika kul att läsa om mirakel

• Meeri K

Jaa, tur ni hann testa innan Jag är förresten i v18 idag (17+0) och kommer nog vara nervös resten av graviditeten... neej, resten av livet *ASG*

• Livia2

Känner som du MeeriG! Det är så svårt att glädjas fullt ut!!
    jag är så rädd för missfall, eftersom det varit så tufft för oss nu vet jag så mycket om allt som kan gå fel...
    men jag ska nu njuta av att jag är gravid idag!!! Det kommer att gå bra!!

• Teälskare

Grattis och stora kramen vännen! Jag vet att det kommer att gå bra!!!

Svar på tråden Ofattbart ++++!!! skulle starta IVF på torsdag!!