måt på amningskudde
Jag undrar om någon med en amningskudde har lust och ork att ta måtten på den? Funderar på att sy min egen. Vore bra att ha ett yttermått på "cirkeln" och ett innermått.
Jag undrar om någon med en amningskudde har lust och ork att ta måtten på den? Funderar på att sy min egen. Vore bra att ha ett yttermått på "cirkeln" och ett innermått.
efter att ha sett vad en ny kostar så funderar jag också på att sy en egen.. (737kr inkl frakt på notizia.nu, finns iofs billigare på minimundus men jag kan nog göra finare kudde än sånna som dom säljer..)
vill också veta måtten! o var man kan köpa eps-kulorna som ska va i..
*puffa upp*
Jag var på Barnens Hus i torsdags o då fick jag se att de hade ammningskuddar där.De kostade endast 279 kr!!!
Har köpt min på Barnens Hus 279 kr, men den är även för tvillingar så jag antar att den är lite större än för en bebis.. Vill du ändå ha måttet??
/Eva
jag tar gärna måttet ändå!
Jag ritade av en amningskudde de hade på MVC, så jag har tyvärr inga mått, men jag kan verkligen tipsa om att sy den själv. Det tog 15 minuter och kostade typ... ingenting alls. (Och jag är inte så haj på att sy!) Fyllde den med kuddstoppning från en gammal kudde hemma.