• fröken m

Polarn och Pyrets skötväska

Är det någon som har denna? Hur är den? Har inte själv sett den. Finns den på nätet? Tacksam om du vill dela med dig av dina erfarenheter...

• Svar på tråden Polarn och Pyrets skötväska
  • lite hemlig

Hejsan! Kan bara säga att den är helt bäst. Jag jobbar själv på Polarn och ska själv nu i dagarna köpa ut den. Kan bara inte hitta nån bättre. De verkar tänkt på det mesta, med finesser och så. Gå in och testa den och fråga någon i personalen så kan de visa dig. Du kommer inte att bli missnöjd, jag lovar dig!

• Mupp

Den är jättesnygg. Helt i svart. Den har en uppsättning med fickor inuti som man kan ta bort om man senare vill använda väskan som en vanlig väska. Den har separat underlagsskydd man kan lägga bebisen på vid blöjbyte och en "värmepåse" som håller nappflaska varm. Kostar 495:-

• sydney

jag har köpt den i röd. Tycker den verkar kanon (men har inte börjat använda den ännu). Bra med massa fack som är i plast.

• fröken m

Passar väskan att sätta på alla vagnar och finns den i alla popbutiker?

• Malinmamman

Har oxå köpt den i svart! kanonfin! Har dock hört att den röda torrfäller och att den blivit tillbakakallad men vet inte om detta stämmer.

• Stora

Tyckte den var jättefin. Blev så sugen...tyvärr har jag en Babybjörn sen innan så jag får inte köpa den men den hade gjort sig perfekt på vår svartbegie vagn eller på min axel.....

• lilla tummelisa

De berättade för mig också i butiken att den röda torrfällde. Kolla upp det Sydney så att du inte blir besviken sen när du ska använda den!

• Miclin

Har den svarta! Och den är såå grymt snygg och fin. Min kompis som har Brio vagn fick en Brio skötväska med på köpet - men hon tyckte att Po.P. var mycket bättre i o m att den är såå mycket rymligare och eftersom där finns oändligt med fack osv.

Tycker själv den är super!!! Bild finns i mitt galleri då den hänger på vagnen. Då jag köpte min väska så frågade jag efter den röda ,men biträdet sa att de dragit in väskan eftersom den torrfällde röd färg. Men hon sa att det inte var ngt fel på den svarta väskan!
    Väskan innehåller förutom en massa fack också ett superfint skötunderlag, flaskvärmare/kylare och typ öggla där man kan fästa nycklarna osv!

• sydney

jag har idag lämnat tillbaka min röda PoP väska. De är tillbakakallade. Jag som tyckte så mkt om den. Är lite i valet och kvalet om jag nu ska köpa den i svart, men tycker inte det passar så bra till vår blå vagn. Annars får jag ge mig ut på jakt efter en röd i ett annat märke. Vet att Skip hop har, men finns inte i Halmstad.

• Trikarn

jag har en röd..men den torrfäller inte som tur är =) ääääälskar den!!!

Svar på tråden Polarn och Pyrets skötväska