• trollet77

roliga toasitsar

Min kusin är ute efter en rolig toasits, vi har sökt på internet, men jag har inte lyckats hitta någon som säljer dom. Helst ska det vara en med typ rakblad eller taggtråd i, nån som vet var man kan hitta dom? Det bästa vore om det fanns i nån butik nära oss (Luleå), då det är en present, och vet inte om den hinner komma om man beställer. Har inte hittat på butikernas webbsidor iallafall, men det kanske finns ändå, men om ngn har nått tips så slipper man springa runt på alla butiker så vore jag tacksam.

• Svar på tråden roliga toasitsar
  • trollet77

Hittade tyvärr ingen toasits där, men dom hade massor av fina toasaker, får kanske bli nåt annat än en toasits :)

• krambjörn

coop forum har en med taggtråd!

• trollet77

puffar lite och svarar att dom inte hade på coop forum här, frågade iofs inte, men någon som vet nåt annat ställe?

• jezzzzzika

bauhaus och hornbach har sådana toasitsar... med taggtråd kostar cirka 700:- men sen har dom havsmotiv och roliga mönster från 200:-!!

har själv inhandlat ett toalock som är fyllt av sand, snäckor och sjöstjärnor för 250:-!!!

• Trynträ

Vi har en med häftstift som vi köpte på Obs i Valbo för flera år sen. Nu tror jag inte ens obs finns i Valbo längre.

• eccobell

Vi köpte med häftstift på Coop forum. Men jag vet att Bauhaus har haft. Fråga så kanske dom kan ta hem.

• therre

hrm, luleå har ju inte så jättestort utbud kanske... tänkte annars på den stilen de hade i senaste "homestyling" på 5:an. där hade de en snygg toasits. eller ja, som kanske skulle passa

skulle kanske vara om det fanns på internet att beställa?

Svar på tråden roliga toasitsar