• trollet77

roliga toasitsar

Min kusin är ute efter en rolig toasits, vi har sökt på internet, men jag har inte lyckats hitta någon som säljer dom. Helst ska det vara en med typ rakblad eller taggtråd i, nån som vet var man kan hitta dom? Det bästa vore om det fanns i nån butik nära oss (Luleå), då det är en present, och vet inte om den hinner komma om man beställer. Har inte hittat på butikernas webbsidor iallafall, men det kanske finns ändå, men om ngn har nått tips så slipper man springa runt på alla butiker så vore jag tacksam.

• Svar på tråden roliga toasitsar
  • trollet77

hm fast såå litet är ju faktiskt inte luleå, finns många bra affärer med både heminredning och sånt, tänkte bara mer på om nån visste vilka butiker som säljer dom, så man slipper springa runt och leta överallt

• therre

trollet77 -> nej, luleå har ju ett bra utbud när det gäller heminredning, men du är ju ganska specifik men det kanske skulle kunnas finnas på signal (finns i shopping och coop) eller på mique (finns i smedjan och coop).

• linda87

vad kostar en toasits + ring som bara är ja typ svart eller röd? inget pynt i den?

• trollet77

dom är inte så dyra linda87, en kompis köpte en i trä för 189, dom i plast tror jag fanns för typ 98 och uppåt...

• therre

ikea har en träfärgad vet jag. är själv ganska sugen på den

• linda87

tycker trä känns lite ofrächt men en färgad plast är sååå skoj ju

• linda87

tack för prisuppg. förresten!

• therre

linda87 -> jag antar att det inte är trä, utan laminat. annars skulle det nog bli ganska murket

• Marlean

Har sett dem online, men minns inte vart. Visst var det taggtråd i genomskinlig plast?

• linda87

du jag har varit med om riktigt trä lackat men ändå dte känns ju lite ufräscht tycker jag *S* lite dasskänsla över dte hela *S*

• therre

linda87 -> smaken är som baken jag tycker trä ser bra mycket lyxigare ut än tråkig vit plast

• linda87

therre haha ja tur är väl det men håller med om att vita plast ser aniiiiingens trist ut *S*

Svar på tråden roliga toasitsar