• Pyssilullan

Vad gör man av handväskan på krogen m.m.? Måste man ha handväska??

Samma problem varje gång!!!

HUR gör ni tjejer? OM man går till ett ställe som INTE har garderob..
    Vart gör ni av handväskan då om ni ska dansa?

Och om man inte tar med handväska... var gör man då av mobil, pengar läppglans m.m.?

• Svar på tråden Vad gör man av handväskan på krogen m.m.? Måste man ha handväska??
  • Ameos

Jag har med mig väskan på dansgolvet. No problems!

• Majsan70

Jag har bara väska med mig till jobbet, och då mer som en "kasse" til mina matlådor.
    I andra fall tycker jag det ser tantigt ut med dessa väskor alla släpar runt med.

Pengarna stoppar jag i fickan o samma med mobilen. Smink har jag aldrig med mig. Är jag ficklös, så tar jag en lite ryggis.

• Pikku Enkeli

Mobilen stannar hemma om det går.. Pengar o sånt har jag antingen i bh'n eller i strumpan om byxorna är fick-lösa.. Fast mest praktiskt är ju att ha handväskan med sig..

• Bijouu

jag dansar inte. håller mig i baren eller minglar.

• Coursell

Har väldigt svårt för handväska över huvudtaget. Alla grejer får ligga i jackan. Med mig in har jag ciggpaketet med lite pengar i.
    Varför ha mobilen med...den lär ju knappast gå att använda därinne

• hidden angel

jag hänger aldrig in den i garderoben! Hade hade jag inte vågat...

Antingen håller jag den i handen, eller så stoppar jag pengar o mobil i fickan, o lägger läppglanset hemma. lättare att svänga med de lurviga utan väska

• Tillififf

Jag har inte med mig handväska. Pengarna ligger i fickan, resten ligger hemma! Piece of cake 

~ * Mamma till världens finaste Nea * ~
  • Pyssilullan

Jag håller med Er... Handväskan gör att man blir lite "låst"

Pengarna kan man ju stoppa i fickan som sagt..
    Värre med mobilen, och jag vill ju gärna ha med den eftersom jag är så rädd att tappa bort mitt sällskap eller få tag i taxi...

Tips på hur jag kan gör med mobilen?

• Coursell

Stoppa mobilen i jackan i garderoben då. Och stäng av den så den inte ligger där och ringer.

• lilla mej

Har du tankt pa att man drar med sig massa smink ut me anvander man det under kvallen? Nej och oftast sa bor man nog inte spackal pa mer efter nagra glas.....Brukar dock ha en liten partyvaska som endast rymmer nyckel och pengar och mobil(och jaja lappglans och puder och.... )

Svar på tråden Vad gör man av handväskan på krogen m.m.? Måste man ha handväska??