• prinsessa 87

Hur länge har ni varit ihop? :)

Jag är sån att jag vill gärna tro att kärleken varar för evigt.
    Jag menar, det är väl klart att man inte går in i ett förhållande som man räknar med att de ska ta slut?
    Men jag menar absolut inte att man måste fortsätta vara ihop med någon som man mår dåligt med!

Så, pigga upp mig med hur länge ni faktiskt har varit ihop med er partner! :D

Hur gamla var ni när ni blev tillsammans?
    Och hur länge har ni varit ihop nu?

Jag var 17 och i november har vi vart ihop i 2 år!

• Svar på tråden Hur länge har ni varit ihop? :)
  • Tett82

Vi har varit tillsammans i 2 år och 8 månader.
    Han är 28 år och jag 24.
    Vi köpte hus för ett år sedan och håller nu på för fullt i bäbisverkstaden! = )

• sannisen77

Vi har varit tillsammans i 9 år nu (hjälp vad tiden går!)... Jag var 20 och han var 22 när vi träffades. Nu väntar vi vårt första barn.

• heartgirl

Jag är nu 23½(24 i nov) och Danne 26 år och vi har varit ihop i 4,5 år..bott ihop i 3,5............

• fröken april

jag var 23 han 26, har varit tillsammans i 9 år varav 5 som gifta!!

• madeleene

Vi båda skulle bli 21 och vi har varit tillsammans i lite mer än två år nu.

• PiaLottan

jag är 28 o han är 30. Vi firar 2-årig bröllopsdag om ett par veckor. Vi har varit ihop totalt i 7 år snart.

• godizjen

Vi har varit förlovade 3år i morgon och tillsammans 3,5år..

• solmull

Vi har varit ihop i 7½år, i nov. firar vi våran andra bröllopsdag!!
    Har ett barn på snart 9 mån och "jobbar" på nästa..Skrattande

Älskar min lilla Dina
  • Elina86

den 16e augusti har vi varit tillsammans 2 år.. de bästa åren i hela mitt liv :)

• spacie

jag och min sambo har varit tillsammans i snart 11 år jag fyllde 15 år är idag 26 år och min sambo 17 år och idag 28 år.

• snuttan67

vi har varit ihop i 6år 3 mån och gifter oss på söndag.
    han var 29år jag 33år
    har ett gemensamt barn på 20 mån
    jag har tre barn med en annan man som jag var gifte med i 6½ år plus ½ år betänketid innan skilsmäsan trädekraft

• Snowgirl

Jag är 32 och han är 34, och vi har i år varit tillsammans i 10år och snart varit gifta i 1år .

• Elina86

snuttan67 - lycka till på bröllopet på söndag :)

• Mithera

Vi firar 10 år den 25 juli! Gifta har vi varit i 6 år. Han var 32 och jag var 26 när vi träffades...

• Lorina

Jag 32 & han 34 vi har varit tillsammans i 8 år och gifta i snart 2 år!

• Trollan 76

Vi har varit tillsammans i drygt fyra år. När vi träffades var jag 25 och han 21.

• Stumpan2

varit ihop i tre år å 4 mån å snart förlovade i 3 år. väntar barn nr 2.

• usse

vi har varit tillsammans i elva år gifta i tio firar elva år i december det tog tre månader innan vi förlovade oss nio innan vi gifte oss

Svar på tråden Hur länge har ni varit ihop? :)