• reserverad

Sex med ex?

Hur vanligt ar det egentligen att man har sex med sitt ex? For mig ar det helt otankbart for ar det slut sa ar det slut men det verkar vara ganska vanligt, eller?

Varfor fortsatter man att ha sex om man inte ar ihop?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-14 23:01:02:
    Jag maste omformulera mig lite. Ar det fortfarande kanslor inblandade nar man har ex-sex eller ar det bara bekvamlighet och att man vet vad man far?

• Svar på tråden Sex med ex?
  • marlene23

varför fortsätter man att umgås undrar jag

• Nyfiken gul

beror väl på hur långt tillbaka exet är....

jag har tidigare haft ex-sex och det med en ungdomskärlek.. vi möttes igen efter 10 år och hade ett vansinnigt passionerat sexuellt förhållande från o till...

och är det barn inblandat när man separerar är det nog vanligare än man tror att strula från o till innan någon hittar en ny partner...

• Majsan81

Jag har sex med mitt ex fortfarande. Men det är bara honom jag har sex med fastän det är slut mellan oss. vi var itllsammans i 5 år och det har varit slut i några få månader. Känslorna finns fortfarande kvar och vi hoppas att det ska bli vi igen men av olika anledningar så fick vi inte ihop det. Så då känner jag att hellre ha sex med honom än med någon annan bara för att jag är kåt

• Majsan81

Dock upplever jag att vår relation är lite speciell eftersom bland annat vi har känslorna kvar och det inte var därför vi gjorde slut.

• Sweet rock N roll

Jag har konstigt nog haft sex med ett flertal av mina ex efter ett förhållande, vi tände helt enkelt fortfarande på varann men fungerade inte som ett par. Dock inget jag rekomenderar då man lätt får känslor för varann igen, men fungerar det så är det ju perfekt då ni vet exakt hur ni vill ha det i sängen!

• reserverad

Men om bada var otrogna mot varann och man anda har sex efter att man har gjort slut, vad ar det fragan om??!

• Sweet rock N roll

Relationen kanske inte fungerade men sexet var desto bättre, jag vet det är superkonstigt! Man kanske har svårt att lämna det gamla bakom sig?

• Anonym (ex-sex)

Jag har haft mycket ex-sex i mina dar. Sexet kan ju va helt otroligt, men man vill inte vara tillsammans. Ett ex och jag hade sex i ett år efter det att vi gjort slut, sen blev jag gravid, gjorde abort och efter det har vi knappt pratat med varandra.

Men sexet var som sagt helt sjukt bra, och varför måste man sluta med det?

• reserverad

Men hur bra kan sexet vara om bada ar otrogna och det under lang tid???

• Majsan81

silentwings säger: "Men om bada var otrogna mot varann och man anda har sex efter att man har gjort slut, vad ar det fragan om??!"

Vad menar du? Eller jag menar vem riktar du dig till?

Svar på tråden Sex med ex?