Inlägg från: Sassalotta |Visa alla inlägg
  • Sassalotta

* Roliga händelser under förlossningen *

Helt underbara berättelser!!!! Önskar jag kom ihåg mer från när Olivia föddes, men jag var så omtöcknad av all lustgas att jag knappt minns nåt alls...

Vet att jag helt plötsligt hörde min sambo säga: -Behöver du spy?? -Jaa.... kved jag och spydde rakt i en sån där pappersskål som det faktiskt ÄR meningen att man ska spy i! Vet inte hur sambon fattade att jag skulle kräkas vilken sekund som helst, själv fattade jag inte det förrän han frågade mig!! Snacka om att kunna läsa av hur jag mådde!!

Ropade även efter min kära lilla mamma krystvärkarna igenom... Men det är nog BM ganska vana vid misstänker jag!

Vid nån krystvärk tog jag i så fruktansvärt med benen så jag sparkade av fotändan på sängen, hehe! Hörde bara hur det brakade till!

Tyckte även att sambon och BM var SYNNERLIGEN irriterande med sitt tjat om att "det går jättebra, snart är den ute!" Så fan heller tyckte jag, är det som som vet när den är ute så är det väl jag!!!

Tillslut hade jag inga krystvärkar så då sa jag: -Jag skiter i om jag spricker, nu krystar jag!!!!!" Och ut kom Olivia och jag sprack bara lite grann!!!

Svar på tråden * Roliga händelser under förlossningen *