* Roliga händelser under förlossningen *
jag fegade rätt länge innan jag testade lustgas, men sedan var den svårsläppt. detta minns inte jag men har fått det berättat för mig många gånger
under en värk tog jag masken o andades djupt, varpå barnmorskan säger åt mig: lilla gumman, om lustgasen ska ha ngn effekt måste du sätta den över äsan och munnen. jag hade den visst på hakan... awwwrrgghhh jajaja vrålade jag högt, satte masken i pannan o fortsatte andas...
en annan grej...
hade en rätt lång och jobbig förlossning så efter många timmar bestämde sig sköterskorna för att ge mig en paus, lite sömnmedel typ variant stark så att jag skulle få sova. jag blev jättesnurrig men bestämde mig för att hålla mig vaken, och i dimman skrek jag åt min sambo att ge mig min mobil, han ville inte m tnke på att man faktikst inte ska ha dem på på sjukhuset men då gapade jag på honom så att han klassade det som pistolhot, o slutligen gav mig luren. jag började sms:a tille en väninna o förklarade situationen. " så nu ligger jag här, sur som fan, det tar jävligt lång tid, ont gör det och inte kommer det ngn jävla bebis. men nu har de gett mig knark så jag ska sova. au revoir"
gissa om hon undrade o var orolig... hehe