Inlägg från: knyttet 06 |Visa alla inlägg
  • knyttet 06

* Roliga händelser under förlossningen *

Haha, det där emd bajsnödigheten när krystvärkarna börjar, det hade jag läst om innan.

Såklart blev jag, efter 15 timmars värkarbete, nödig på riktigt, men tror ni att någon trodde mig!?!?

Till slut fick jag in en portabel toalett och gissa vem som triumferande visade all personal de små hårda knortarna jag fått ur mig. *rodnar nu*

Men, som sagt... Ingen regel utan undantag! Det finns de som behöver bajsa. Tänk om de tvingat mig att krysta ut dem i stället!

• knyttet 06

Förresten, gud så underhållande det är att läsa era inlägg! *fnissar och kniper för att inte kissa på mig..*

• knyttet 06

Usch, mycket bajs och kiss-prat blev det....

• knyttet 06

Hrm... *harkel* Jaa, ska jag bekänna det redan nu...? *rodnar klädsamt*
    Joo, så här var det. För 5 dagar sedan kom jag in på BB kl. 10.20. Exakt en timme senare var han född. Däremellan var det jag och lustgasen... och eftersom CTG-apparatens sladdar inte räckte till toa, så kissade jag i en vanlig papperskorg.

När BM kom in ursäktade jag mig, med den där djuuuupa grötrösten man får av lustgas.... men BM bara: Men lilla gumman, det går bra att dra ur sladdarna!

Exakt när krystvärkarna börjar hör jag en mansröst som säger hej. "Amen vad faan, en manlig elev på min förlossning" tänker jag, vänder mig om och finner att det är ju barnets far, som lämnat storebror till barnvakten och med nöd och näppe hinner med, tre krystvärkar senare är Nicholas ute hos oss!

• knyttet 06

Morrizz - "Suga på slangen direkt!" Vilken underbar syn!!!

Svar på tråden * Roliga händelser under förlossningen *