Inlägg från: MansonDust |Visa alla inlägg
  • MansonDust

* Roliga händelser under förlossningen *

• MansonDust

Määh, bidde nåt fel.

Inte så där skitkul men nåt jag kom på såhär efteråt som var roligt just i den stunden.

Jag stod i en gå-stol i rummet och sög i mej lustgasen. Sambon min försökte öppna ett fönster för det var så kvavt i rummet men det gick inte för de var låsta. Jag drar av mej masken och får mörk röst pga lustgasen och säjer helt groggy: "Ja men det fattaru väl.. annars skulle man ta livet av sig om man kunde öppna hur man ville" och han kollar på mej som att jag rymt från psyk. Så tar jag masken igen och börjar garva för mej själv och dunkar ner i sängen igen.
    Gnäller efter BM som skulle hämta en varm rispåse åt mej. Mumlar (tror jag, egentligen pratar jag högt) saker som kärringjävel och sambon säjer att hon nog kan höra vad jag säjer eftersom dörren inte är stängd ut till korridoren. Men jag säjer att det skiter väl jag i och suger i mej mer lustgas och garvar.

• MansonDust

Och vid min första förlossning så hämtade sambon saft i små plastmuggar åt mej. Saft & vatten kom han med. Jag ville gärna ha saft och tog en klunk, för att upptäcka att han inte spätt ut saften alls.. hehe. Men jag ville inte säja nåt för att vara "dum" så jag sa att jag hellre ville ha vatten..

Vid nästa förlossning så påpekade jag flera ggr om att man måste spä ut saften.

Svar på tråden * Roliga händelser under förlossningen *