Inlägg från: Rosenöga |Visa alla inlägg
  • Rosenöga

* Roliga händelser under förlossningen *

Kommer inte på något roligt att bidra med.

Kan väl dra en gammal historia som alla nog hört vid det här laget.

Höggravid kvina med värkar kommer till förlossningen och möts av barnmorskan som frågar:
    - "Har slemproppen gått?"
    Kvinnan svarar:
    - "Nej, han är bara och parkerar bilen!"

Ja, även om ni hört den så puffar den upp tråden.

• Rosenöga

CherstinBovington,

"Ååh, vad puttignuttig du var då, gulligulligull.."

Är det sant? Åh vad sött!

En kompis berättade att när det var som värt skrek hon: "Skjut mig! Skjut mig! Finns det ingen som kan skjuta mig?".

Men sedan när det var klart var hon väääldigt glad att det inte finns dösdhjälp!

• Rosenöga

Jontefjonte
    "...Lite senare fiser jag överläkaren mitt i ansiktet..."

He he he Tänk, att det kan finnas någon som vill bli läkare!

• Rosenöga

Teide
    Ha, ha, ha
    När narkosläkaren sen kom ochhälsade så tittade jag bara surt på han och sa "jag känner inte för att vara trevlig just nu!" och då sa han bara "det gör inget, det gör inte jag heller!".

• Rosenöga

Jag har också hört att kvaddlar ska vara värre än förlossningen. Är det därför man ska ha dem, för att den smärtan ska kännas värre och distrahera?

• Rosenöga

Men Teide, vad hade narkosläkaren för skäl till att inte vara trevlig? Du hade ju fullgott skäl kan man säga! .-D

• Rosenöga

Eehh, är väl inge bättre att trampa i hundskit än att bajsa på sig.

Alla som oroar sig för förlossningen, vad säger ni om att värsta oron är att man ska bajsa på sig?

• Rosenöga

Man kan be att få lavemang innan. Det brukar påskynda det hela och man slipper vara rädd att göra på sig.

Men man brukar bli lös i magen innan och då fixar det sig själv.

• Rosenöga

Inte konstigt om man vill veta hur många stygn de syr. Man undrar ju om de lämnar en liten öppning?

• Rosenöga

mykissen,
    Du säger: "min dåvarande sambo"... är du gift med narkosläkaren nu eller?

• Rosenöga

Sitter här och

MansonDust
    om låsta fönster "Ja men det fattaru väl.. annars skulle man ta livet av sig om man kunde öppna hur man ville"

TessaS
    Om att bli hämtad.."Ge hit telefonen, så ringer jag PAPPA... för HAN kommer minsann göra som jag säger"

gosmamma
    "...sen under tiden jag krystade så tog jag tag i sidorna på sängen o när jag skulle ta i så kom jag tydligen åt några spärrar så säng ryggen försvann nedåt mitt i en krystvärk o jag föll ner..."

Svar på tråden * Roliga händelser under förlossningen *