• Millsy

* Roliga händelser under förlossningen *

Under min andra förlossning tänkte jag köra mycket på lustgas. Tyckte det var superhärligt i början och skrattade och roade folk i rummet. Jag och min man hade inte bestämt något namn och när jag vände mig och på sidan en gång med lustgasen för munnen såg jag sjukhusets telefon där det stod Telia. Då sa jag (tydligen) Nu kom jag på ett bra namn! TELIA! HAHAHAHA" Skrattade tydligen ashöjt åt mig egna skämt...

Strax därefter tog partystämningen slut och lustgasen gav mig panik istället...  

• Millsy

Haha vilken rolig tråd! Har läst några sidor och garvar så jag tjutit och försökt återberätta lite för min man som suttit bredvid lite frågande i soffan... får fortsätta läsningen en annan dag helt klart!

• Millsy
    Jasådu skrev 2012-01-17 12:56:52 följande:
    Kan bidra med en egen historia (som iof skedde efter förlossningen) när närmaste familjen kom för att träffa underverket. Det var besöksförbud inne på BB och istället fick besökare sätta sig på träbänkar med bord i ett utrymme mellan hissen och entrén till BB. Av den anledningen var det ju flera familjers besökare där samtidigt ibland. SÅ, min ena syster kommer på besök, vi sitter där ute och pratar och sedan skall jag in till mitt rum och hämta en sak. Medans jag går mot entrén passerar jag en annan besökande familj - enbart män just då - och FÖR VARJE STEG JAG TAR, släpper jag en hörbar fis!!!!! Hur jag än försökte knipa gick det inte att tysta ner dom! *generat fniss*. Det var då jag förstod värdet av knipövningar under graviditeten och effekten av en tröttsam vaginal förlossning... ;-D
    Hahahaha, fy vad himla kul... i efterhand! Skrattande
  • Millsy
    Malin A 81 skrev 2012-01-17 11:08:34 följande:
    Tack för mycket underhållande läsning! Borde göras en bok om tokigheter som hänt under förlssningar.
    Ja verkligen! Fantastiskt rolig bok skulle det bli!
  • Millsy

Jag blev också förvånad över att det tryckte så mycket bakåt och kändes som man var bajsnödig... Onödig info här men, ja... ;)

Svar på tråden * Roliga händelser under förlossningen *