• Sosso67

* Roliga händelser under förlossningen *

Låg på förlossningen och hade hemska värkar. Hade inte hunnit få någon bedövning utan fick hålla mej till lustgas och "guds hjälp hihi"

Så kommer en värk och jag kvider till sambon att han ska ge mej lustgasen. Ser hur han går fram till den och tar den, hör hur det börjar låta i den och ser plötsligt sambon stappla fnissandes till fåtöljen bredvid.

Jag är ju mitt i en värk så jag orkar inte säga något, när den så ebbar ut och jag ber om masken till nästa värk får jag nästan slåss för att få den. Sambon drar i ena änden, jag i andra, och mitt i dragkampen står plötsligt BM bakom oss och tittar undrande vad vi håller på med.

Ja så kan det gå, familjära bråk om vem som är mer berättigad att suga i sej lustgas under en förlossning,hahaha.

• Sosso67

sitter och skrattar och tänker på filmen titta han snackar, när hon låter som att djävulen är inne i henne, hehehe. så lät jag nog själv när jag var på en av alla mina förlossningar

Jag hade förutom min BM en BM elev inne på rummet. Eleven ville väl visa sej duktig så hon tjatade på en massa, säkert i all välmening men till slut brast det för mej och jag skrek med en hemsk röst att nu jävlar har jag fått nog av tjatande.
    Det är bara EN röst som hörs här inne hela tiden och blir det inte tyst täpper jag till den själv!!!
    Sen vände jag mej mot min BM och sa med värsta silkeslena rösten: jag menade inte dej, för du är snäll å vad svårt att fatta vem jag menade då, ojoj....skämdes efteråt. men lite rätt åt henne var det faktiskt.

• Sosso67

lojsan76: jag sover inte...hahahahaha den var kul!!

Svar på tråden * Roliga händelser under förlossningen *