• drömmare3

tandblekning hemma

har ngn av er blekat tänder hemma själv? hur har det funkat? var får man sånt? va kostar? tips önskas...

• Svar på tråden tandblekning hemma
  • xxmeyaxx

åhh. du beställde alltså

• xxmeyaxx

får hoppas att den är den rätta för dig

• grodan8

Jag har beställt från dentaworks, och det har fungerat kanon på mig.

• Opehlia

Var 6:e månad beställer jag hem White Strips från USA.
    Får perfekt vita tänder av dem...o det märks verkligen. Får kommentarer om hur vita tänder jag har ... så jag rekommenderar verkligen White Stips !!

Du lägger på 1 remsa på överkäken o en på underkäken en ½ timme varje dag i 30 dagar (tror jag det är).

Kostar under 400 kr ..inklusive porto !

Yay för tandblekning !!!

• Lillbulan05

Ophelia: Vart beställer du det ifrån? Är det ngn hemsida?

• Gudagåva

Jobbade med en skådis häromdagen som svor på att hennes vita tänder var resultat av borstning med eltandborste och bakpulver.!!
    Jag skall prova, har bara inte fått fått in det ngn kväll.
    Tycker det låter som ett bra budgetalternativ.
    Skulle vara intressant att höra en tandläkares åsikt om risken för skada på emalj.

• xxmeyaxx

opehlia: vart hittar du den?

• Leaaa

Min man gjorde det. Han gick till tandläkaren som tog en massa prover å så fick han en "protes" i mjukplast. Han fick en gelé som han varje kväll skulle ha i protesen å ha på tänderna i (har för mig) 30 min. Tänderna blev super bra. Han betalade 2800 å e hur nöjd som helst...Han skulle hålla på så i en vecka om jag minns rätt.

Min syster har beställt sånt från tvshop som man stryker på tänderna. Funkade nada!

• Opehlia

Då måste du säga till din syrra att hon beställer White Strips från den länken jag skickade...garanterat bra resultat !!

Det är White Stripes som gänget i Fab5 alltid rekommenderar till grabbarna som dom gör om.

Kram kram

• xxmeyaxx

$39.95 - hur mycket är det i svenska kronor?

• Lillbulan05

Ta det gånger 7,42...Det blir 296,29 kr.. Vet inte vad frakt och sånt kostar!

• xxmeyaxx

296 kr är inte så dyrt.. men frakten.. hmm.

• Lillbulan05

vet inte vad ett sådant kit kan väga, men på hemsidan står det att det kostar 20 dollar för ett pound.. ( dvs 0,45 kg) 20 dollar= ca 150 sek

• Opehlia

Med frakt gick allt på runt 500 när jag beställde senast. Tror frakten var 12 dollar.

Svar på tråden tandblekning hemma