tandblekning hemma
har ngn av er blekat tänder hemma själv? hur har det funkat? var får man sånt? va kostar? tips önskas...
har ngn av er blekat tänder hemma själv? hur har det funkat? var får man sånt? va kostar? tips önskas...
åhh. du beställde alltså
jajamensan!
får hoppas att den är den rätta för dig
Jag har beställt från dentaworks, och det har fungerat kanon på mig.
Var 6:e månad beställer jag hem White Strips från USA.
Får perfekt vita tänder av dem...o det märks verkligen. Får kommentarer om hur vita tänder jag har ... så jag rekommenderar verkligen White Stips !!
Du lägger på 1 remsa på överkäken o en på underkäken en ½ timme varje dag i 30 dagar (tror jag det är).
Kostar under 400 kr ..inklusive porto !
Yay för tandblekning !!!
Ophelia: Vart beställer du det ifrån? Är det ngn hemsida?
Jobbade med en skådis häromdagen som svor på att hennes vita tänder var resultat av borstning med eltandborste och bakpulver.!!
Jag skall prova, har bara inte fått fått in det ngn kväll.
Tycker det låter som ett bra budgetalternativ.
Skulle vara intressant att höra en tandläkares åsikt om risken för skada på emalj.
opehlia: vart hittar du den?
adress?
Adressen är www.dentist.net/whitestrips-compare.asp
Skrev fel... det är inte 30 dagar man använder dem utan 21 dagar.
Hoppas ni blir lika nöjda som mig
Kram
vilken av dom?
Denna är det www.dentist.net/crestwhitestrips.asp
Min man gjorde det. Han gick till tandläkaren som tog en massa prover å så fick han en "protes" i mjukplast. Han fick en gelé som han varje kväll skulle ha i protesen å ha på tänderna i (har för mig) 30 min. Tänderna blev super bra. Han betalade 2800 å e hur nöjd som helst...Han skulle hålla på så i en vecka om jag minns rätt.
Min syster har beställt sånt från tvshop som man stryker på tänderna. Funkade nada!
Då måste du säga till din syrra att hon beställer White Strips från den länken jag skickade...garanterat bra resultat !!
Det är White Stripes som gänget i Fab5 alltid rekommenderar till grabbarna som dom gör om.
Kram kram
$39.95 - hur mycket är det i svenska kronor?
Ta det gånger 7,42...Det blir 296,29 kr.. Vet inte vad frakt och sånt kostar!
296 kr är inte så dyrt.. men frakten.. hmm.
vet inte vad ett sådant kit kan väga, men på hemsidan står det att det kostar 20 dollar för ett pound.. ( dvs 0,45 kg) 20 dollar= ca 150 sek
Med frakt gick allt på runt 500 när jag beställde senast. Tror frakten var 12 dollar.
jag beställde idag från www.dentway.se har hört massa bra om det från mina kompisar...