• Majsan72

Nä, vågar jag tro på det här!!!???

Alltså, jag verkar ju ta mig tusan vara gravid! På 17:e försöket! Kan ni föreställa er hur surrealistiskt det känns?
    Vi har gått igenom en utredning och de hittade inga fel på någon av oss, men ändå, inget hände ju! Imorgon skulle jag gå på en undersökning med kontraströgnten, sista steget innan pergo, insemination och ivf... Men nu slipper jag det! Oavsett hur det går med allt så vet jag i alla fall att jag kan bli gravid! Underbart.
    Har inte haft några direkta symptom överhuvudtaget, mer än mensvärk som har känts exakt som den brukar. Testade supertydligt positivt idag på dag 34 eftersom jag ändå tyckte det var lite konstigt att den aldrig drog igång. Det här är så overkligt att jag nästan inte vet hur jag ska förhålla mig till det. På tjocken - moi?!
    Så håll ut ni långdistansare där ute. Det KAN hända!
    Kram!/Majsan

• Svar på tråden Nä, vågar jag tro på det här!!!???
  • Läängtande

*glädjetår* visst är det ett så vackert plus!! Man kan inte smälta det, sån lycka, GRATTIS!!

• Habaladabala

Åhhh GRATTIS!!
    Häärligt att höra om folk som lyckas efter så lång tids kämpande!!
    Hoppas allt går bra för er!!
    Kraaam!

• mamma37

grattis grattis grattis!!!! :-d

• Majsan72

Tack alla! Ja, jag vågar ju knappt tro på det. Måste ta ett nytt test imorgonbitti av en annan sort. Fast det är kanske lite fånigt. Äsch, jag får lov att vara lite fånig.

• Majken

Du får vara precis hur fånig du vill

P.S Vi testade också 2 ggr....bara för att vara säkra

Svar på tråden Nä, vågar jag tro på det här!!!???