• jajja

Hägg vs Syren

Vilken av dessa blommor är finast och luktar bäst!
  • Svar på tråden Hägg vs Syren
  • jajja
    Jag tror jag gillar båda lika mycket...
    Fast om jag riktigt tänkter efter så vinner nog syrenen i längden!!!!!

LÄNGTAR EFTER SOMMAREN NU!!!
  • Kaosspassageraren

Jag skriver utan att rösta: Syren är ju underbara, vackra och luktar gott, medan hägg känns som värsta skadeväxten! Sprider sig som en löpeld, har långa läskiga grenar som växer fast i jorden och sprider ännu fler löpeldar, huuuu !

Och hägg luktar skunk dessutom.

Man skulle kunna tro att jag är ambassadör för syren, men det är jag inte .

• annca

Älskar syren! Gillar hägg också, mne favoriten alla gånger är jasmin!

• Nevy

Jag gillar syren bättre än hägg, både till utseende och doft. Tyckte inte riktigt att något alternativ passar mig.

• VIXIE

Hägg är fint men gillar doften  på syren bättre,sen för att förvirra alla finns det ju häggmispel också,den är bronsfärgad i knopparna när den slår ut ,blommar  nästan som en hägg och har underbar höstfärg,så jag slår ett slag även för Häggmispeln!!
    Vixie

• tufs

Älskar syrener och får en nostalgikick av skolavslutning varje gång den blommar...finns inget som klår det

• Moj Katile

Syreen! De e sååå vackra å luktar sååååå gott

• Ankmor

Båda två är lika vackra, lukten däremot kan jag inte säga annat än att syren luktar himelskt,hägg ingen aning...

• ALJO

Beror ju på, här växer så mycket vild hägg så jag skulle aldrig plantera den i trädgården, fanns den inte överallt skulle jag nog göra det.
    Syrener är ju helt underbara, och så finns det så många sorter!

• Aunt Molly

Hägg är underbart för att de blommar så kort och intensivt! Jag röstar för hägg!

• giz

hägg luktar skunk............ urk

jag ska ta min fotboll å gå till fotbollsplan...................
Svar på tråden Hägg vs Syren