Inlägg från: Arctura |Visa alla inlägg
  • Arctura

body butter, från the body shop!?

Jag fick en bodybutter från the body shop när jag fyllde år, i lukten passionsfrukt. Nu i kväll har jag använt den för första gången och den smakar "Piss" rent ut sagt!! Ja ja nu tror ni nog jag är knäpp, som säger att jag ÄTER den, men det är inte riktigt så illa utan jag menar så här: Jag smörjde in mina händer och mitt ansikte bla och nu när jag råkar slicka mig på läpparna eller tar i nått som jag ska äta (mackan eller godis eller nått liknande)så smakar allt bara F_N!! Jag har tvättat mig igen och verkligen försökt skrubba bort denna förbaskade body butter, men det sitter som berg och blä, fy urch säger jag bara!!! Smaken är vedervädig!!! smakar bäskt som tusan och starkt.... går inte förklara!!!

Är det nån som upplevt detta förut med någon av the body shops, body butter??

• Svar på tråden body butter, från the body shop!?
  • Arctura

Jag har haft andra lukter och de har absolut inte varit så här, de har bara smakat "salva" typ!! Så jag börjar fundera om det är nått fel.... alltså den smakar verkligen jätteilla!!! det räcker med att bara få en liten "dutt" på läppen så sitter smaken i hur länge som helst!! Smakar super bäskt och jätte starkt... samtidigt som smaken sitter kvar i evighet och förstör alla andra smaker!!!!

• Arctura

Nä nu åker denna burk i soperna direkt!!! För jag lär väl inte få byta den, antar jag!? Kanske ska ta med mig burken till butiken och fråga ifall det ska vara så här....? Är det helt knäppt att göra det?

• Arctura

Kim77--> nä precis man äter ju inte den medvetet, men med denna passion går det inte att undvika smaken då den är så extremt stark och besk!! det räcker med att man smört in ansiktet så är det kört!!! Då känner man smaken på allt sedan.... nä jag ska banne mig iallafall gå in på butiken och fråga om det verkligen ska vara så här!?

• Arctura

Malin1976--> Det är väl inte kanske det bästa att smörja ansiktet med, men jag brukar smörja in det sista jag har i händerna (efter jag smörjt in kroppen) på ansiktet!! och det lilla räcker för att känna den fruktansvärda smaken och mina händer ska man inte tala om... även idag så smakar allt jag tar på, blä!!

• Arctura

Jag ringde faktisk till butiken igår och hörde mig för om det kunde/skulle vara så här!? De ville skicka burken på analys då de tyckte det lät som om det är nått fel på salvan!! Ska lämna in den så fort dotterns feber gått över så jag tar mig på stan....

Svar på tråden body butter, från the body shop!?