Inlägg från: therre |Visa alla inlägg
  • therre

snyggast.com...

hrm, vet inte riktigt om detta var rätt ställe, men vi tar det kanske under etik då.. en sak som jag tycker är ganska töntigt och löjligt är föräldrar som lägger ut sina "fjortisbilder" på snyggast.com. varför gör man det egentligen?! trodde det bara var fjortisar som var ute efter bekräftelse som gjorde det?! fine med att man är nöjd med sitt utseende, men vad får man ut av det? själv tycker jag det är mest patetiskt...

• Svar på tråden snyggast.com...
  • therre

millface -> ja, tragiskt nog ;) man trodde ju att de kanske slutat söka bekräftelse när de blev över 15 i alla fall ;)

• therre

pokemon -> en sida där personer lägger ut sina bilder och sedan ska besökarna ge poäng om de är snygga eller inte. urtöntigt!

• therre

peppa -> _det_ var ju pinsamt! haha!

• therre

ja, herregud.. menar, vad får man ut av det? att kanske gamla snuskgubbar eller kärringar sitter och röstar på en. haha. eller jämför man med sina kompisar om vem som har mest poäng? men mest pinsamt är ju att föräldrar (!) lägger ut sig på den sidan. nån måtta får det väl vara?

• therre

hrm, ingen förälder som kan berätta _varför_ ni gör det?

• therre

hobnob -> ja, faktiskt några jag varit in på har haft bilder på sig själv som det stod snyggast.com ( ? ) på. antaligen bilder de har/haft uppe där...

• therre

nevy -> haha, det vorre ju värre *skrattar*

• therre

dramaonline -> ja, man kan undra vad folk får ut av det. haha, snuskgubbar o gamla kärringar som sitter o flåsar framför skärmen kanske ;)

• therre

vicka -> precis så tänkte jag också!!

• therre

pokemon -> hehe. ja, det är ganska löjligt..

konstigt att ingen vågat stå för det än varför dom gör det *s* de som gör det alltså. hehe.

• therre

pebbles -> som vicka skrev: Varför skulle man som vuxen uppmuntra en sådan fixering vid utseende? (Om jag hade haft en tonårsdotter hade jag spärrat den sidan på henes dator!)

• therre

pebbles -> men du måste väl hålla med om att det finns andra sätt att få bättre självkänsla än att kasta ut sina bröst framför kameran och pluta lite med läpparna? ;)

• therre

leona71 -> vad hade du tänkt dig då?

• therre

skrattmås -> ja, det är helt absurt!

Svar på tråden snyggast.com...