Inlägg från: Anonym (konstigt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (konstigt)

Otrogen så länge det är hemligt

Hej,

Varför finns det så många killar/tjejer som har sambo/partner men ändå är med andra under tiden och är otrogna?

Varför nöjer dom sej inte med det dom har?

Varför ska det alltid repareras/räddas när en otrohet uppdagas?

Har själv träffat en såkallad "PLAYER" och nu duger man inte när playerns respektive har fått veta.

Varför går det bra så länge det är hemligt att träffas och ha sex?

Tänker dom på den dom är otrogna med? Hur dom mår?

• Svar på tråden Otrogen så länge det är hemligt
  • Anonym (konstigt)

"puffar" på

Någon annan som varit utsatt för en player?

• Anonym (konstigt)

Ja, jag visste att han var upptagen.

Visst vad jag gick in i men känner mej ändå lite utnyttjad. När sambon fick veta så skulle förhållandet repareras.
    Varför inte reparera det före? Måste vara svårare nu efter att ha varit otrogen och leva med det? Det har inte kommit fram till sambon så leva i en lögn måste vara svårare.
    Alltså svårare nu än före otroheten anser jag.
    Själv är jag singel men ändå.

• Anonym (konstigt)

Ja jag tycker synd om hans tjej. Men hon vet om nästan allt och valde att stanna kvar. Förstår inte hur han tänkte.Men tydligen vill han ändå vara med sin tjej.
    Själv behövde jag inte tänka på någon. Hade jag varit tillsammans med någon själv så hade jag inte varit med någon annan.

• Anonym (konstigt)

Ja jag vet att jag gjort fel. Men detta är ju ett avslutat kapitel nu.
    Det jag funderar över är varför går det så bra att vara otrogen och vara med någon annan så länge det är hemligt. När dom blir påkommna så ska det antingens repareras eller så göra slut.
    Själv skulle jag inte kunna vara otrogen och inte kunna vara tillsammans med någon som är otrogen. Inte förlåta el.glömma.

• Anonym (konstigt)

Tummar på det med.

Men jag mötte "playerns" tjej nu på lunchen, var och handlade i samma butik. Fy vad jag skämdes. Men hon vet inte vem jag är, tack och lov. Tänk om hon visste att jag varit med henns kille.
    Tycker synd om henne.

• Anonym (konstigt)

Jo nog kommer jag att tänka på detta.
    Tänkte att tänk om det var jag som blivit utsatt för det. Att hon hade varit med min kille och hon visste vem jag var och vad dom hade gjort.

Nej fy vad jag skämms.
    Där gick vi förbi varann inne på affären och hon har ingen aning om att jag varit med hennes kille. Att det är jag.
    Men skönt att hon inte visste att det är jag då hade jag nog fått en utskällning eller nåt.

Svar på tråden Otrogen så länge det är hemligt