Jag gravid --5 ars vantan---hjalp. Vad betyder graviditets hormoner? Hur raknar man?
Fick for tre veckor sedan 26 mars diagnos Blodbristanemi---- supertrott somnade i stort sett vart som helst. Min doktor sande hem mig med radet AT kott i massor - garna med ett glas rott vin eller tva --- at jarntabletter.... kom tillbaka om tva manader. Joda vanligt att mensen forsvinner da jarnvardena ar sa laga....
Det var forst igar som jag tog mod till mig och gjorde Grav Test --- ja eller snarare 3 av dem --- Brosten varker och kanns rundare och jag mar illa - sa joda alla 3 var positiva. Dessutom ett 4de pa sjukhuset idag Positivt.
Gjorde var 2a insemination den 23mars - men kombinatioen av att min mans spermier var fa och sloa samt jarnbrist diagnos ett par dagar senare skulle innebara att det var knappast nagon chans alls. Ak hem -- kom tillbaka da jarnet ar normalt igen.
Jag ar helt forvirrad -- overlycklig--- misstanksam och helt slut!!
FRAGOR:
Hur raknar man Grav veckor- jag blev gravid den 23 mars innerbar det 4 veckor eller bara 2 da min mens ar tva veckor sen??
Fick besked att min graviditetshormoner var over 2500 och att det vad bra -- vad snackar de om??
Har fatt tid hos min doktor pa fredag -
Kram