• idalollipop

Amerikanska namn?

Vill ha lite hjälp med lite annorlunda namn=)...

• Svar på tråden Amerikanska namn?
  • snoppy

julmusten:

kul att se en annan fran USA har...maste bara "forsvara" namnen jag forelsog...ts gav ju inte direkt nagon rikting forrutom annorlunda amerikanske namn...jag tycker ju sjalv inte om de har namnen men de ar ju valdigt annorlunda. Tycker mest sjalv att det ar roligt nar folk presenterar sig och dom slanger ut namn som "Spechelle"..kunde knappt halla mig forsta gangen jag horde det namnet.
    Men annars kan jag ju halla med om lite varning pa de namnen...

• julmusten

snoppy, ja du fragade ju om det var sana namn som de letade efter, vilket jag tar som att det ar sana namn som du tycker att svenskar tar!! For det ar sa jag ser det, men jag kanske ar lite knapp.

Jag tycker fina killnamn ar:

Hunter
    Connor
    Tyler
    Cole
    Cooper
    Grayson

Tjejnamn har jag inte sa manga faktiskt da de flesta vi har tittat pa har varit relativt internationella, men namn som verkar bli mer och mer poppis nu ar:

Rose
    Poppy
    Polly

Jag har tva namnbocker hemma, med en massa roliga listor, jag kan skriva in dem nar jag kommer hem i kvall!!

• sunny73

Min son heter Elvin(efter Elvin Bishop).Kaylie är ju också ett fint tjejnamn.

• snoppy

Kan val inte direkt pasta att jag tycker att svenskar tar de namnen..har val hort Heaven och Destiny i Sverige, men jag tycker att namnen som sagt ar annorlunda och ovanliga. De andra namnen har ar ju mer "vanliga" amerikanska namn inte "annorlunda", kanske hanger jag hanger upp mig pa order annorlunda, kanske hon menar ovanliga amerikanske namn, med andra ord vanligare namn som inte anvands ofta....ifall du forstar vad jag menar...

Tycker annars om Gavin och Samus som pojknamn...och Hailey, Sidney och Peyton som flicknamn. Kan ocksa saga tt jag har sett Sidney stavas som Cyndey for att fa det lite annorlunda...

• sassy123

Tjejnamn:
    Chance
    Joy
    Pearl
    Jewel
    Diamond
    Saphire
    Coral
    Breeze
    Heaven
    Ocean
    Rain
    Sky
    Star

Killnamn:
    Kommer inte på några...

• julmusten

snoppy, dar ser man hur olika man laser en trad. Jag laste det som att TS ville ha lite amerikanska namn da de ar annorlunda!!

Jag glomde kanske att namna att namnen jag skrev ar valdigt vanliga har. Typ som oskar och William i Sverige eller nat sant!!

Om det ar annorlunda amerikanska namn som eftersoks sa har jag som sagt en massa mysko listor i en bok darhemma!!

• Linisen80

mina kusiner heter Lindsey och kimberly...dem är super fina namn...

• Heather KL

Snoppy - Jag är ju från Buffalo, New York

Sassy - Min cockerkille heter RAIN... haha

Svar på tråden Amerikanska namn?