• osita

Akupressur mot illamående!!!

Sitter här och provar akupressurarmbanden från apoteket mot illamående. Kan bara konstatera att nu mår jag ju toppen, så här bra har jag inte mått sedan 6 veckor tillbaka. (har varit inlagd på sjukhus pga uttorkning och näringsbrist för några veckor sedan). Nu till en fråga, hur länge kan man ha dessa armband på sig??? Finns det några risker??? Hoppas någon därute vet något...

• Svar på tråden Akupressur mot illamående!!!
  • innana

Nej då! Ha dem på jämt, inget farligt enligt bm och apoteket! Kul med nåt som fungerar...

• osita

Tack för snabbt svar!!! Va skönt, då kan man passa på att njuta nu av graviditeten!!!! Äntligen...

• Änglatuss

jag hade mina på mig förutom då jag tvätta dom, badade, duschade, annars va dom på dygnet runt nästan hela graviditeten.. kul att dom hjälper

• bambigirl

Jag hade mina dygnet runt i 12 veckor tror jag Trodde jag mådde bra, tog av dem. Efter en timme kräktes jag och fick sätta på dem igen. Sen v 18 är jag utan dem.

• osita

Va kul att det funkade för er andra också!!! Jag fick nästan för mig att det var ren inbillning ett tag... Men det känns verkligen toppen det här!!!

• Karttu

Jag hade inget armband, men min bm gav mig akupunktur vid handleden ett par, tre ggr i början av graviditeten och illamåendet blev faktiskt bättre efter det!

• smaragden

Är akupunktör till yrket och använde själv sea-bandet dygnet runt.
    Och det är inget farligt alls, så använd det..

Svar på tråden Akupressur mot illamående!!!