• Filurken

Gillar du nya Coca-Cola Lime?

Provade den nya Coke´n idag och jag gillade den verkligen. Tyckte att den påminde om Pepsi Twist som fanns för några år sedan, och det var en favorit hos mig. Som vanligt när jag gillar nåt så försvann den ur sortimentet så jag tänkte kolla om det är nån idé att jag fäster mig vid den här nya Colan.......

Coca-coloholist/Pepsoholist
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Gillar du nya Coca-Cola Lime?
  • Cecilia1983

Fast det är väl inte särkilt ny? Prova den förra sommaren eller nått...usch!!

• MalinI

Den är helt underbar. Både lighten och den vanliga cola limen... Dricker sällan vanlig cola utan smak nu

• Filurken
    LadyJo skrev 2006-04-20 23:03:03 följande:
    Tycker den är god Den har inte lika utmärkande smak av citron som Pepsi Twist har (visst finns den kvar. Såg en senast idag i affärn ) Cola-experten har talat
    Va?! Pepsi Twist?! Här i närheten finns den inte Gråter Åh vad jag blir avis!!
    Danbala skrev 2006-04-21 08:25:18 följande:
    Har inte provat (ännu).Däremot gillar jag Cherry Coke av något fullständigt perverst skäl, men det hittar jag aldrig i Sverige numera.
    Jag gillar också Cherry Coke och brukar passa på att köpa upp ett lager när vi är i Tyskland Skrattande
    Cecilia1983 skrev 2006-04-21 08:32:17 följande:
    Fast det är väl inte särkilt ny? Prova den förra sommaren eller nått...usch!!
    Trodde den kom som Coke Light förra sommaren och att den vanliga var ny för i år........
    Ajj löv läsk
  • Anne M

Nix

Lev inte i det förgångna, lev för stunden, det förflutna går ändå inte att få ogjort.
  • Monstermamman

Jag tycker den smakar som vanlig Cola, jag skulle vilja ha betydligt mer smak av lime än vad det är!

~Jag vill bo i en svamp, annars får jag kramp~
  • StrawberryGirl

måste smaka...vet inte ännu

Svar på tråden Gillar du nya Coca-Cola Lime?