• AnnaLi

Va ger man sin pappa i 50års present???

Tacksam för tips!

• Svar på tråden Va ger man sin pappa i 50års present???
  • Mirris

Exakt.. min bror o jag har köpt en
    ballongflygning till pappa.. fast han
    fyller 60!
    Men anmäl i tid.. här i Örebro var det
    ett hundratal före i kön, så dom kommer
    nog inte upp iår.
    Sanna

• Piri

Min trädgårdsälskande pappa fick ett års medlemsskap i en engelsk trädgårdsförening av lilla mig. Av mamma fick han en Pilaster-hylla, brorsan köpte ett set med kanonfina grill-tillbehör.

Kanske en fin whisky, finns dyyyra med nummer - alltså de görs bara i ett visst antal varje år.

En kompis till mig gjorde ett slags collage till sin pappa. Hon jobbade extra på bank då och kom över några mynt från hans födelseår. Sen letade hon och hennes farmor upp gamla foton och om jag minns rätt så fick hon även tag på tdningsartiklar ody från födelseåret.

Lycka till!

• SaraSofia

En weekend på något roligt ställe!!

Något som är roligt att få och läsa är en "Mina vänner" bok som man fått alla de närmaste att fylla i innan födelsedagen! Rekommenderas varmt!!

• Ärlan

En biljett till något roligt tillsammans med dig! Teater, sport, musik t.ex. När min pappa fyllde 60 fick han en biljett till Rhapsody in rock av mig. Det var mycket uppskattat!

• Tanja o Theo

När min pappa fyllde år så köpte vi biljetter till riverdance..ska gå dit nu den 19 september! Kul! Men min mamma köpte en flygplansflygnig att han själv får flyga flygplanet! Och det va riktigt uppskattat!!!...

//Tanja

• meya

*En digitalkamera, om han inte har nån...
    *Högtryckstvätt
    *Golfkurs

• Väntarochlängtar

Presentkort på massage

En upplevelse av något slag-tex whiskeyprovning med "polarna"

Hotellövernattning på något mysigt ställe med god mat (Köpenhamn är ju en höjdare)

Bjud ut honom på hans favoritresturang och låt han äta och dricka det han önskar

En matlagningskurs eller någon annan kurs

Resepresentkort på tex Vingresor

Weekendresa

Vad för det kosta?

• Anova

Kanske "koppla ihop" presenter med andras?
    Min pappa fyllde 50 förra året fick en skidresa av min mamma, en fickeresa av sina föräldrar..
    Både jag och min syster hade inte så mycket pengar vid den tiden, så av oss fick han ett par skidglasögon som han hade då han åkte skidor och en håv han hade då han fiskade..

• Ikka

Min pappa fyller 60 och han ska få en kikare att ha i båten för det önskar han sig!!

Ikka

Svar på tråden Va ger man sin pappa i 50års present???