• Svar på tråden Vad for bh till denna topp?
  • MosterMaggi

men såna bh som har push up-stöd i kupan, och axelbanfd man kan flytta runt då? Som man korslägger runt midjan till toppar som den där. Eller en helt axelbandslös kasnke, men det kan skymta fram när ryggen är så låg. Jag har dock sett sån däringa bh-kupor man fäster med tejp nånstans bara de senaste dagarna... Om jag bara kunde komma på var... men du bor ju i modets högborg, det borde finnas på italienska sajter. Jag kan iofs kolla mer imorgon men nu är det nattinatti. *vinkar*

• E l l a

Åh vad snygg topp! Kan man inte klistra upp tuttsen på något sätt, åtminstone i pushup effekt?

Fasen vad snygg topp * vill ha*...

• AnniaB

En lågt skuren push-up med avtagbara axelband är att föredra. Köp till ett extra långt band så kan du använda den som halterneck också.

Ruskigt snygg topp förresten!

• Swiss

är inte tejpen bara till för att hålla tyget på plats? eller klistrar man upp brösten med?!

• MosterMaggi

*hehe* det finns visst olika slags tejp, serru!!!

• Jezza

Grr Toppen var slut nu i vitt när jag skulle beställa..*snyft*

• Indianica

Toppen är jättefin, men har du provat halterneck förut? Jag hde DD-kupa innan jag fick barn och halterneck såg inte klokt ut på mig Brösten liksom bullade upp sig konstigt och "vällde" ut över det urringade...Jag provade både halterneck med "inbyggd" behå och med halterneckbehå under, men med samma "vulgo" resultat...

• väntar o längtar

Jag skulle gå till en butik som säljer brudklänningar - de brukar ha de flesta mirakelunderkläder.

• Lilou

Tack sa mycket for alla tips & svar!

pa er!

• Krickelin

Men... den som nicole har på sig är ju så djupt urringad så att det inte går att ha någon bh alls, va? ELlelr är det olika topar?

Tejpa funkar nog bäst.. men tänk på att det släpper om man blir svettig... Men.. jag vet inte om det är speciellt bra, men när man tejpar t ex fötter när man sportar använder man klisterspray innan man tejpar, då lossnar det inte fast man blir svettigt.. Men det gör vääääääldigt ont att ta bort och rätt så svårt att få bort...

Men.. vad gör man inte om man verkligen vill? :)

• Krickelin

Eller.. jaha... :) hon hade en helt annan KLÄNNING på sig.. :)

Svar på tråden Vad for bh till denna topp?