• Dana70

felsydd i underlivet

Flisan83: Skit av dom. Blir så förbannad. Stackars dig.

Jaha, så jag är inte galen... jag har haft mycket problem och har börjat misstänka att det blev fel med i samband med att jag blev sydd. Barnmorskan ville inte sy först för hon tyckte det var så komplicerat att en läkare borde göra det, men när ingen läkare kom gjorde hon det ändå... med följden att jag hade smärtor i ca 1,5 år. Trodde först att det handlade om att jag var extremt torr och behövde salva så länge jag ammade. Men slutade amma helt vid 9 månader, så då var det inte det... Upptäckte själv en del konstiga förhårdnader... kanske det beror på hur jag blev sydd??? Har börjat tro att jag inbillar mig, men uppenbarligen blir det fel ibland. Fasen också!

En kompis till mig sprack, men bm ville inte sy. Sade att det läker bäst av sig själv. Med följden att min kompis inte kunde sitta, gå på toaletten, för att inte tala om annat, på väääldigt länge utan bedövningssalvor 5 min innan. En läkare sade sedan att hon givetvis skulle ha blivit sydd.

Är det inte dags att kräva att det alltid är en kompetent läkare som kontrollerar och syr?

Svar på tråden felsydd i underlivet