felsydd i underlivet
HERREGUD!!!!!!! Jag har aldrig hört något så vidrigt!! FY FAN! Hur kan de sy fel!! SÅnt får bara inte hända ju! Och att du inte får ersättning är helt stört. Enligt min mening tycker jag att du ska fortsätta kämpa för din rätt, att de kan göra så här mot kvinnor är helt sjukt. Jag har och har haft svinont sedan förlossningen men det var ingen som brydde sig på bb, de skickade hem mig och sa att det gör ont efter en förlossning. Ja men jag kände att nåt var fel, jag kunde INTE gå på toa, de snackade om laxermedel det kändes som det ett skämt, jag kunde inte kissa så de fick sätta kateter eftersom jag skrek då de skulle tappa mig, jag fick åka in och ut från gynakuten, katetern sattes med lustgas och massvis med lugnande tabletter. Jag sprack både invändigt och utvändigt, mitt unnderliv som en bm visade mig med spegel såg deformerat ut, men bm sa att allt var helt normalt. Vad det gäller smärtan så visade det sig att jag hade en svår uvi och ingen hade ens tänkt tanken att ta en urinsticka. Nu ska jag snart på efterkontroll, smärtan har lagt sig något men det gör fortfarande vansinnigt ont. Att föda barn var ju en barnlek i jämförelse med det här...Varför säjer de bara: "det gör ont efter en förlossing", utan att ta reda på fakta!!Ja ja vad gäller dig tycker jag att det är förskräckligt och jag menar att du har rätt till ersättning!! Gör nåt, ta kontakt med en jurist eller nåt! Kramar