felsydd i underlivet
Usch! Blir så vansinnigt arg när man läser sånthär...
Under min förlossning sbrast jag bara lite, ett stygn här o ett där, typ. Blev totalt 6 stygn lite varstans (inuti om man säger så)
"skönhetsoperation" kallade bm det så hurtigt för... IN MY AS (ursäkta uttrycket)
Jag har en knuta som gör vansinnigt ont i mig. Gått hon bm som jag hade när jag var gravid, som sa att ett stygn kapslat in sig,, fick tid till gyn som inte såg stygnet. Jag skulle vänta ett halvår MINST! + att ena blygdläppen (inre) ser ut som de slippt ett "V" och det "hänger" en bit utanför, som gör ont konstant. Känner varje steg jag tar att det skaver,,,
Gynläkaren (som var man) satt hela tiden o sa hur "fint" det var.. FINT (!) jag går inte till gyn för att höra att det ser fint ut, jag vil ha hjälp! Jag har ju ONT!
Fick ett nr av bm att ringa till hennes gyn (min bm var privat)
ska dit den 2a.
Saken är den att i o med att mensen kommit är kroppen "färdigläkt"
Jag hoppas på en operation. Så man slipper detta, har haft det såhär i 5 månader drygt. Så jag förstår dig ts till fullo.
ang framtida barn så blir det inga fler för bm vid förlossningen ignorerade mig totalt, höll fast mig, gav mig ingen smärtlindring (bara lustgas) å efter nästan 15 timmars födsel, brustit, o sytt utan bedövning föder jag ALDRIG mer barn,
Ska ha på papper INNAN jag ens blir gravid att jag SKA ha snitt,, får jag inget inga fler barn...
6 är inte att tänka på,, kan inte få orgasm mer heller pga detta...
Men nog om mig nu ts,, jag håller på dig, hoppas du får hjälp,, det e ju helt sjukt att man ska behöva ha det så, pga SLARV från deras sida..
Många kramar