• rödbetan

Orkar snart inte mer..

Jag funderar allvarligt på att byta jobb, vet fan inte till vad.. men det gör så ont varje gång man ser mammorna med gravida magar eller som idag när de kommer med den nykläckta bebin..
    Alla mina kollegor bara flockades jag bara sa hej och frågade vad den skulle heta. Jag vill inte veta alla detaljer. Sedan sitter jag kvar hör hur de diskuterar att det är så härligt och häftigt med förlossningar..
    Som tur är kunde jag gå in och diska.. gör så ont. Vi har vårat sista Landstingsförsök kvar. Gjort 1 färsk och 2 FET. Om detta inte heller går så kommer jag inte orka jobba på dagis mer.. det smärtar bara jag vet att jag får så mycket kärlek av barnen med och kanske ger mer än andra men nej vet inte vad jag ska göra istället.. får jag ta till hösten.. vill bara skriva av mig och få massa kramar:(

• Svar på tråden Orkar snart inte mer..
  • Aiwendil

Åhhh..
    Vad ledsen jag känner mig för din skull.

Jag har fått reda på att jag PCO nyligen och fy vad jag blev ledsen över "bara det"...

Skickar massor av tröstkramar till dig.
    Och ett gäng med styrkekramar också...

Det händer när det är meningen att det ska hända.
    Så tänker jag...
    Det brukar kännas bättre då!

• Jessica C S
    Stor kram från mig till dig

Tänker på dig, det måste vara jättejobbigt för dig.
  • seham

ge inte upp,det kommer snart ska du veta och då kommer du minnas denna tid som ett minne blott.Önskar dej all lycka

• rödbetan

Jag har PCOS typ övervikt fel på sköldkörteln känns som allt bara motarbetar mig..när en sak lyckas så hittar jag eller doktorn ett nytt fel..

• Sara Jane

Ger dig en styrkekram och en lyckospark! Hoppas att du lyckas snart och att det verkligen blir din tur att få prata graviditet med de andra, förstår hur jobbigt det måste vara . . det är så orättvist och man känner sig så utanför.

Kram! Sarajane

• Eris

Hej på dig, vet presic hur du känner dig, min bästa väninna har presic fått en liten son o jag var med på förlossningen(häftigt som f-n)men jävlar vad jobbigt det blev efteråt.... ALLA springer omkr med stora magar eller nyfödda nu o det känns varje ggn ja ser dem som att min värld ska rasa samman.
    Ja o min sambo har försökt i över 1 år nu o de ända det har gett oss är två ma med skrapningar på mindre än 6 månader. Ja har dessutom tidigare haft ett vanligt mf, det känns som att min tid aldrig ska komma, det verkar vara så j-a lätt för andra, min mamma behövde bara titta på karln så blev hon mamma(3ggr).
    Han där uppe verkar inte finnas trots allt, inte för oss iallafall, hoppas det löser sig för er, mga styrke kramar till er båda, KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM!!!!

• Teälskare

Vet hur du känner, jobbar med samma sak...Kramar om och hoppas att det snart är er tur!

• flodputte

Jag jobbar med samma sak och är just nu sjukskriven. Allt blev för mycket helt enkelt! Gå till doktorn eller en psykolog om du vill ha hjälp, det gjorde jag. Du kanske bara behöver en paus! Lycka till!

• bananaaas

Jag önskar dig all lycka och massor av kramar, jag kan inte säga att jag vet hur det känns. Men efter att min sambo fått reda på att det nått fel på hennes äggledare så längtar jag så efter att få ett barn. Känns faktskt lite i hjärtat när man ser alla par kommas dragande på barnvagnar, å snart ska jag bli farbror. Borde känna mig glad över det men just nu känns det bara jobbigt.
    Kram:Bananaaas

• mariebelle

tänker på dig hela tiden

• orzia1

skickar över en massa kramar....

Det finns två sätt att sprida ljus; att vara lågan eller spegeln där den reflekterar *4 dagar kvar*
Svar på tråden Orkar snart inte mer..