Får jag sova nu?
Jag blir så förtvivlad varje gång du ska dra in henne! Sluta genast hota med det där spektaklet till kärring! Sist du skulle tjalla till Lajla Fräsvalls så fick jag diarré...
Jag blir så förtvivlad varje gång du ska dra in henne! Sluta genast hota med det där spektaklet till kärring! Sist du skulle tjalla till Lajla Fräsvalls så fick jag diarré...
Min kompis har en ny snubbe. Han är sån där MC kille och har ett oerhört långt smalt getskägg som är rött. Plus en svajjig mustasch. Yvig. När jag frågade henne vad hon tänkte göra åt saken så sa hon: Menaru ekorren? Har försökt få han å klippa bort den men han är starkare än jag... Och nog liknade den Stenis! Hans ekorre alltså! Fast jag skulle inte vilja köra näsan i det där burret! Öhrrrr!
Men nu ska här sovas! Snark på Dig, Mustasch-kvinnan!
Ps Äre OK om jag gör fartränder i garnet i morron? Har köpt nåt starkt på Ica (tyvärr ej sprit) som ska sätta sprätt på barret om jag förstått det hela rätt. Ska bli dum blondin. Och om det inte funkar så har jag i alla fall bevisat att jag är dum. Typ.
För att vara Bälta så har jag ju nästan ett inbyggt mc ställ. Men jag skulle inte åka med. Fast han såg rätt kul ut.
Hur ska jag kunna veta om det blir snyggt? Det mest sannolika är väl att det blir en olycka av alltihop... Är rädd för att det kommer att se ut som om en banan kraschlandat i skallen på mig. Vad tror Du?
Tack! Det värmde!
Puss på lilla Piff å Puffnäsan Din!
Ps Själv tycker jag att jag har en nästan oanständigt snygg kran, är det inte så?
Ps Själv tycker jag att jag har en nästan oanständigt snygg kran, är det inte så?
Nä de är lortiga o skrynkliga. (Är dina lortiga och nymanglade?)
Annars hade jag väl gått och lagt mig för länge sen...
Nu får Du ge Dig! Nu ska näsan sova! Snarkeli snark!